اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ضرورت توجه ویژه به جذب و تربیت نیروی انسانی متخصص در شرکت ارتباطات زیرساخت


معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجمع عمومی عادی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت تخصصی است، گفت: باید برای جذب نیروی انسانی متخصص در این شرکت با تربیت نیروهای جوان جدید و جایگزینی آن‌ها با نیروهای قدیمی اقدام شود.

ضرورت توجه ویژه به جذب و تربیت نیروی انسانی متخصص در شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی عادی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور اعضای مجمع در ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای رسیدگی به‌ صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ این شرکت برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع تشکیل شد، نمایندگانی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان برنامه‌وبودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان اعضای مجمع عمومی و نیز رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به همراه اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت (مجری طرح) به بیان مختصری از عملکرد شرکت پرداخت و پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های هیئت‌مدیره، تخصیص بودجه و هزینه کرد و تملک دارایی در یک سال گذشته از سوی سرپرست دفتر مدیریت پروژه و بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت، اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در این‌باره پرداختند.

در ادامه انصاری به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع با تقدیر از مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت برای تحقق مأموریت‌ها و وظایف محوله تأکید کرد که این شرکت در دوره اخیر به‌ویژه در سه ماه گذشته و هم‌زمان با بحران‌های به وجود آمده، در تامین کیفیت شبکه ارتباطی و اینترنت بین‌الملل تلاش بسیاری داشته و امیدواریم با رفع و کاهش برخی محدودیت نیز شاهد افزایش رضایت‌مندی کاربران باشیم.

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه نسبت به موضوع تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص در شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت تخصصی است و باید برای جذب نیروی انسانی متخصص در این شرکت با تربیت نیروهای جوان جدید و جایگزینی آن‌ها با نیروهای قدیمی اقدام شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه عمدتا مبتنی بر فناوری است، گفت: در اجرا و تحقق این برنامه شرکت ارتباطات زیرساخت می‌تواند نقش ویژه‌ای را ایفا کند، بنابراین باید از هم‌اکنون روی موضوع تربیت نیروی انسانی متخصص تمرکز شود و این شرکت باید در کنار برنامه‌ها و مأموریت‌های خود تربیت نیروی انسانی متخصص را نیز در دستور کار قرار دهد.

در این جلسه با ارائه گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی و بحث و بررسی موضوع توسط اعضای مجمع و پاسخ مدیران شرکت زیرساخت، گزارش سالیانه صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ به تصویب اعضای مجمع رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول