اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیسی برای پیگیری حقآبه هیرمند به وزیر امور خارجه مأموریت داد

رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد از طریق رایزنی با هیأت حاکم بر این کشور، موضوع حقآبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.

رئیسی برای پیگیری حقآبه هیرمند به وزیر امور خارجه مأموریت داد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر روز یکشنبه هیأت دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.

آیت‌الله رئیسی همچنین وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیأت حاکم بر این کشور، موضوع حقآبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.

رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک حلول ماه مبارک رجب، این ماه را «حبل‌الله» و موسم «خودسازی» دانست و با بیان اینکه بهترین وسیله قرب الهی بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، گره‌گشایی از کار مردم است، تأکید کرد: هر چه انجام خدمت با اخلاص همراه باشد برکات بیشتری خواهد داشت.

پایان پیام/ ت 84

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول