اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کارگاه «بر فراز رنگ ها» در قزوین برگزار می شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: دوره کارگاهی «بر فراز رنگ ها» با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برگزار می شود.

کارگاه «بر فراز رنگ ها» در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد رازقی اظهار کرد: برگزاری دوره کارگاهی «بر فراز رنگ ها» با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال در دست اجراست.

وی گفت: علاقمندانی که دارای توانایی طراحی و نقاشی پایه به صورت دستی یا دیجیتال هستند می توانند در این دوره ثبت نام نمایند و به صورت پروژه محور زیر نظر مدرسین مطرح کشور در این دوره خلق اثر کنند.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: هر هنرجو که در این دوره کارگاهی حضور دارد می تواند چهار اثر با نظارت و راهنمایی مدرسین تولید نماید که حوزه هنری این آثار را از هنرمندان خریداری خواهد کرد.

رازقی عنوان کرد: این طرح علاوه بر ارتقاء سطح علاقمندان موجب افزایش توان و ظرفیت تصویرسازی دیجیتال در قزوین خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از پایان دوره، از ظرفیت شرکت کنندگان، در پروژه های آتی حوزه هنری بهره برداری خواهد شد و هنرجویان می توانند در حوزه های مختلف همچون طراحی گرافیک، انیمیشن، بازی سازی و... اشتغال داشته باشند چرا که در این حوزه شاهد کمبود هنرمند هستیم.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین با اشاره به فرایند حضور در این طرح اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این دوره کارگاهی در سایت WWW.ARTQAZVIN.IR حوزه هنری استان قزوین ثبت نام اولیه کنند و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه حضوری، از پذیرفته شدگان جهت شرکت در دوره دعوت به عمل می آید.

رازقی گفت: تصویرسازی دیجیتال دارای بازار کار خوبی است چراکه دامنه گسترده ای در حوزه های فرهنگی و تجاری نظیر بسته بندی، انیمیشن، کتاب، تبلیغات و... را در بر می گیرد. حوزه هنری استان قزوین نیز در حمایت از این هنرمندان ضمن خرید محصولات و دستاوردهای هنری آنها در طول دوره، از آنها برای پروژه های آینده خود دعوت بعمل می آورد.

وی در پایان خاظرنشان کرد: مرکز رشد حوزه هنری پیش از این در حوزه فیلم و مستند و آیتم های تلویزیونی فعال بوده و اینک این اولین قدمی است که حوزه هنری در مرکز رشد هنرهای تجسمی برداشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول