اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

شرکت در عرضه‌‌های فوق‌العاده دو خودروساز داخل فقط با حساب وکالتی و واریز پول‌

متقاضیان خرید خودرو از سایپا و ایران خودرو از این پس باید قبل از ثبت‌نام ، وجه خرید خود را در حساب وکالتی واریز کنند و بعد از ثبت‌نام پول خریداران در حسابشان بلوکه خواهد شد.

شرکت در عرضه‌‌های فوق‌العاده دو خودروساز داخل فقط با حساب وکالتی و واریز پول‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌متقاضیان خرید خودرو از دو خودروساز سایپا و ایران‌خودرو از این پس در صورتی می‌توانند ثبت‌نام برای خرید خودرو را  انجام دهند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود باشد و مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می‌شود.

بر این اساس در عرضه جدید روز سه‌شنبه گروه خودروسازی سایپا و همچنین عرضه‌های آینده گروه صنعتی ایران‌خودرو هر دو خودروساز ملزم به رعایت این ضابطه جدید وزارت صمت شدند.

به گزارش فارس متقاضیان خرید فروش فوق‌العاده برخی از محصولات گروه خودروسازی سایپا (کوئیک آر اتوماتیک آپشنال و شاهین G) که ثبت نام آن از ساعت 14 روز سه‌شنبه مورخ 4 بهمن 1401 آغاز خواهد شد در صورتی که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخش‌نامه جهت خودروی درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های بخشنامه‌ اعلامی از سوی این شرکت خودروسازی باشند می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https//saipa.iranrcar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و سایر مراحل نسبت به انتخاب حودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند. 

متقاضی جهت ثبت‌نام محصولات باید نسبت به تعریف حساب وکالتی برای شرکت سایپا یا پارس خودرو در یکی از بانک‌های تجارت، ملی صادرات، ملت، رفاه و اقتصادنوین اقدام کند و در صورتی متقاضی در یکی از بانک‌های ذکرشده دارای شماره حساب نباشد باید ابتدا در یکی از بانک‌‌‌‌‌های مذکور به صورت حضوری و یا اینترنتی افتتاح حساب کرده و سپس در خصوص وکالتی کردن حساب مذکور اقدام کند.

‌اعلام یا ویرایش شماره شبای حساب وکالتی در پروفایل متقاضی تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه 3 بهمن جهت ثبت نام ضروری است.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول