اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی توسط مداحان و هیأت‌های مذهبی مازندران

مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی سپاه کربلای مازندران از برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی مرحله دوم خاص قشر مداحان و هیئات مذهبی کشور با عنوان میانداران خدمت در مازندران خبر داد.

برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی توسط مداحان و هیأت‌های مذهبی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بلال زاهدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام ماه مبارک رجب و در آستانه ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) رزمایش ملی جهادگران فاطمی مرحله دوم خاص قشر مداحان و هیأت مذهبی کشور با عنوان میانداران خدمت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش از هفتم الی چهاردهم بهمن ماه به‌صورت جمعه تا جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: ان‌شالله روز ششم بهمن همزمان با حماسه مردم آمل افتتاحیه این رزمایش در استان مازندران و به میزبانی سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی استان مازندران از ساعت ۹صبح در حسینیه عاشقان کربلا در شهر ساری برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی سپاه کربلای مازندران گفت: رزمایش کمک مومنانه در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای بروز و ظهور ویروس منحوس کرونا بوده که نهضت ملی کمک مومنانه با عناوین مختلف مواسات و احسان برگزار شده، هیأت مذهبی و مداحان هم همزمان و همگام با همه اقشار جامعه و مردم همیشه در صحنه کشور اقدامات خوبی را انجام داد.

زاهدی یادآور شد: از جمله پویش‌هایی که توسط مداحان و هیأت مذهبی دنبال شده بحث آزادسازی زندانیان، اطعام و نذری غذای گرم در ایام عیدها و شهادت‌های اهل بیت(ع)، برپایی مواکب، پیگیری پویش میوه و آبمیوه برای کادر درمان، شیفت ایثار برای حضور و کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها، تهیه جهیزیه، اهدای بسته معیشتی به مداحان، توزیع لوازم التحریر، نذر نان و خرما و اتفاقات خوب و مبارک دیگری بوده است که اجرا شد.

وی عنوان کرد: در همان هفته پویش "هر هیات پنج بسته" به عدد ۲هزار بسته معیشتی در سراسر مازندران برگزار و توزیع می‌شود؛ همچنین توزیع ۲هزار قرص نان در ایام ولادت امیرالمومنین (ع)، اهدای خون باتوجه به نیازی که امروز کشور دارد انجام خواهد شد.

وی از افتتاح دو خانه محروم و یک پایگاه اورژانس به همت هیأت مذهبی در این هفته در مازندران خبر داد و تصریح کرد: نزدیک به ۱۰ هیأتی که به لحاظ کمی بهترین اقدامات را داشتند از ۱۰ هیات برادر و یک هیات خواهر تجلیل خواهد شد، از یک چهره شاخص هم که در رسیدگی به امور پیرغلامان تلاش کردند در این مراسم تجلیل خواهد شد‌، از خانواده دو شهید جهادگر به نام‌های شهیدان مصطفی نوروزی و احمد صالحی مله هم در آن مراسم تقدیر و تکریم خواهد شد.

زاهدی در پایان اعلام کرد: در کنار برگزاری این مراسم یک نمایشگاهی شامل پنج غرفه برادران و یک غرفه خواهران از ابتکارات و خلاقیت‌های جامعه مداحان دائر خواهد بود و اقدامات را به نمایش خواهند گذاشت.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول