اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«دشمن» عزت و استقلال ملت ایران را هدف گرفته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی، برقراری شعارهای انقلابی همچون اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت و عقلانیت است.

«دشمن» عزت و استقلال ملت ایران را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی در جمع پایوران ناحیه بوئین زهرا، به فواید ماه رجب و استغفار در این ماه اشاره کرد و گفت: یکی از اسامی ماه رجب، استغفار است و ماه رجب، ماه برگشت به سمت خداوند متعال است. یکی از فواید استغفار این است که هر انسانی غم و اندوه ای دارد و راه حل بر طرف کردن غم و اندوه، استغفار است و همچنین استغفار، باعث امنیت روحی و روانی و رزق و روزی برای انسان می شود و در نهایت بهترین راه بخشش گناهان، استغفار به درگاه حق تعالی است، همه انسان ها باید در این ماه که ماه خداوند است، بهترین و بیشترین بهره را ببرند.

وی افزود: یکی از راه های رهایی از تنگنای اقتصادی و معیشتی نیز استغفار است، خداوند در سوره نور نیز در باب استغفار می فرماید، منظور از توبه تنها استغفار یا ندامت از گذشته و حتی تصمیم نسبت به ترک در آینده نیست، بلکه علاوه بر همه اینها شخص گناه کار باید در مقام جبران برآید.       

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پایبندی به شعارهای انقلابی، عدالت و عقلانیت را دلیل دشمنی غرب با جمهوری ایران اسلامی دانست و گفت: از نگاه قرآنی، دلیل مخالفت و دشمنی نمرود با حضرت ابراهیم، به جرم خداپرستی بود و همچنین گناه حضرت موسی در برابر فرعون این بود که ظلم و ستم و جاهل نگه داشتن مردم از سوی فرعون را نابود سازد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امروز هم دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی، همین شعارهای انقلابی است، شعارهای که فرازمانی و فرا مکانی و جهانی است. اخلاق و معنویت، عدالت، استقلال، عزت و عقلانیت را نیز از دیگر گناه های ملت ایران از سوی غرب و جبهه استکبار است و همه این موارد در فرهنگ و قاموس غرب معنا و مفهوم ندارد و علت اصلی دشمن غرب نیز همین موارد است.     

وی به نفوذ ایران در سطح منطقه و بین الملل اشاره کرد و گفت: آمریکا در حال حاضر به این واقعیت رسیده که بدون اراده ایران اسلامی نمی تواند نقشه های خود را در منطقه عملیاتی کند، ایران اسلامی امروز علیرغم همه مشکلات داخلی و بیرونی تبدیل به قدرت منطقه ای و بین المللی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: امداد غیبی و نصرت الهی، رهبری حکیم و علامه، همراهی مردم با انقلاب از جمله عواملی هستند که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده اند، امروز سمت حملات دشمن به سوی رهبری به خاطر تدبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب است که این مدیریت در کنار همراهی مردم با نظام اسلامی باعث ناکام ماندن توطئه ها و نقشه های شوم آنها شده است.   

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول