اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پنج نمایش از خراسان رضوی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود

خراسان رضوی با پنج نمایش در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال حضور دارد.

پنج نمایش از خراسان رضوی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، چهل و یکمین دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که از روز یکم بهمن در تهران آغاز به کارکرده، نام پنج تئاتر از خراسان رضوی را در جدول اجرای خود جای‌داده است.

نمایش «الهه سنگ» به نویسندگی فرشید تمری و کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از خواف، تئاتر منتخب جشنواره منطقه‌ای فجر در روز شنبه، یکم بهمن‌ماه در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایران‌شهر تهران و «آهوان» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا از مشهد منتخب دوازدهمین جشنواره سراسری صاحبدلان روز یکشنبه ۲ بهمن‌ماه در دو سانس ۱۶ و ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن تئاتر مولوی به روی صحنه رفت.

«یک آسمان، دو خورشید» به نویسندگی آزاده آزادنیا و کارگردانی علی آزادنیا از مشهد منتخب دوازدهمین جشنواره سراسری صاحبدلان جمعه ۷ بهمن‌ماه، ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در دو سانس در سالن حافظ و «ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار وحدت روی صحنه‌ جشنواره چهل و یکم خواهند رفت.

زمان اجرای «علی‌رضا» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا از مشهد منتخب هفتمین جشنواره ایثار نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول