اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای ۴۱ جهیزیه به‌مناسبت حماسه ششم بهمن در آمل/ ۱۰۱۹ نوعروس مازندرانی جهیزیه گرفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به اینکه امسال یک هزار و ۱۹ جهیزیه تقدیم نوعروسان کمیته امداد استان شد، گفت: ۴۱ جهیزیه به نوعروسان آملی در هفته گرامیداشت ششم بهمن اهدا شده است.

اهدای ۴۱ جهیزیه به‌مناسبت حماسه ششم بهمن در آمل/ ۱۰۱۹ نوعروس مازندرانی جهیزیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، جشن عروسی ۴۱ زوج جوان آملی به همراه اهدای ۴۱ جهیزیه به نوعروسان شامگاه دوشنبه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و نام و یاد شهدای حماسه‌اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در این جشن عروسی نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آمل، اظهار کرد: این مراسم همزمان با بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ پیوند مبارک به زلالی آب و آینه است.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه افزود: ۴۱ زوج جوان با جهیزیه اهدایی از سوی کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری ازدواج آسان زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

وی با اعلام اینکه یک هزار و ۱۹ جهیزیه امسال تقدیم نوعروسان کمیته امداد مازندران شد، تصریح کرد: سرانه جهیزیه هر نوعروس از سوی کمیته امداد امام خمینی مبلغ ۲۵ میلیون تومان است که در بازار ارزش قیمت کالاها بیشتر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران بیان کرد: هدیه داماد نیز امسال به ۱۵۰ نفر در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اهدا شد.

عالیشاه با اشاره به اهدای جهیزیه نوعروسان به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان در سال جاری، ادامه داد: خیران مازندران باوزان توانمند نهادهای حمایتی هستند که همیشه همراه و یاری‌رسان کمیته امداد محسوب می‌شوند.

* ۴۱ نوعروس آملی به یاد ۴۱شهید ۶ بهمن جهیزیه گرفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: با مشارکت و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به همراه خیران نیک‌اندیش هدیه جهیزیه نوعروسان در انتظار نیز اهدا می‎شود و نوعروسان تحت حمایت با ارائه مدارک شناسایی و سند ازدواج می‌توانند برای دریافت هدایا اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی آمل نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آئین اهدای جهیزیه ۴۱ نوعروس تحت حمایت با نام و یاد ۴۱ شهید حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ اهدا شده است.

قلی‌پور افزود: جهیزیه‌ها شامل تلویزیون، یخچال، لوازم آشپزخانه، اجاق گاز، اتو، فرش و دیگر لوازم مورد نیاز زوج‌های جوان است.

وی تصریح کرد: در مجموع برآورد ارزش هر جهیزیه ۵۰ میلیون تومان است که در این مرحله حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان آملی هدیه داده شد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول