اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تأکید بر اصلاح سازوکارهای شناسایی و تعریف نخبگان

دهقانی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که نخبگان کشور بتوانند ثروت‌آفرینی کنند، گفت: لازم است که سازوکارهای تعیین و تعریف نخبه تغییر کرده و صرفاً ملاک‌ها بر اساس معدل و کنکور نباشد.

تأکید بر اصلاح سازوکارهای شناسایی و تعریف نخبگان

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، رئیس بنیاد ملی نخبگان در دوازدهمین نشست پاسخگویی تلفنی وزرا، معاونان و مدیران دولت سیزدهم به تماس‌های مردمی، سازوکارهای تعریف و ارزیابی نخبگان را کامل ندانست و با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که نخبگان کشور بتوانند ثروت‌آفرینی کنند، گفت: لازم است که سازوکارهای تعیین و تعریف نخبه و نخبگانی تغییر کرده و صرفاً ملاک‌ها بر اساس معدل و کنکور نباشد.

دهقانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سال آینده در بنیاد نخبگان برای مثال ۱۰۰ نفر جوشکار و تاجر نخبه هم داشته باشیم، تصریح کرد: مکانیسم شناسایی نخبگان باید از شکل مرسوم فرم پر کردن، تغییر یابد و با مکانیسم‌های هوشمند نخبگان را شناسایی کنیم.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در تلاش هستیم، با همکاری بانک‌ها برای نخبگان وام‌هایی فراهم کنیم، گفت: فراهم ساختن فضا برای خدمت و فرصت کار کردن و نیز خانه و خودرو دو اولویتی است که بنیاد و معاونت در نظر دارد و به عنوان نماینده شما هر کاری بتوانیم در مسیر رفاه نخبگان انجام خواهیم داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول