اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا در واقع تحریم مردم ایران است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه سپاه امروز در تمامی طیف‌ها حضور داشته و در بین مردم بسیار محبوب است، گفت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه در واقع تحریم مردم ایران است زیرا مردم و سپاه ۲ رکن جدا نشدنی در جمهوری اسلامی هستند.

تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا در واقع تحریم مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بعد از اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌ازظهر امروز جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان با فرماندهان این سپاه دیدار کردند. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این جلسه با بیان اینکه درطول ۴۴ سال گذشته ۲ گروه از اقشار در بازه زمانی مختلف مورد تهاجم استکبار به سرکردگی آمریکا قرار گرفته است، اظهار کرد: در ۴۴ سال گذشته ۲ گروه جامعه روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار گرفتند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان‌الله محمدی با اشاره به استصیال دشمن از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور گفت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که کشورهای غربی به شدت از اقدامات جهادی، دفاعی، امنیتی و محرومیت‌زدایی سپاه وحشت دارند و به این دلیل دست به این اقدام مفتضحانه زدند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به وحدت میان قشر روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه از روحانیت و روحانیت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این ۲ قشر ۲ وجهه جدانشدنی از هم هستند زیرا خود را سرباز ولایت و انقلاب می‌دانند. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از اهداف دشمن از تحریم سپاه پاسداران را از بین بردن وحدت میان مردم و نهادهای انقلابی دانست و تصریح کرد: بغض و کینه دشمنان داخلی به مانند منافقین و استکبار و مرتجعین منطقه‌ای بر همگان ثابت شده است و این ۲ گروه در همواره در تلاشند تا بین اقشار مختلف مردم به ویژه بین مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختلاف ایجاد کنند.

برخی از قرارگاه‌های سپاه مردمی هستند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه یک نهاد خدمت‌گذار برای مردم است، اظهار کرد: هدف اصلی سپاه پاسداران حفظ انقلاب و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است که در راه تحقق این امر شهدای بسیار زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

الیاس کوثری با اشاره به مردمی بودن برخی از قرارگاه‌های سپاه پاسداران گفت: برخی از قرارگاه‌های سپاه مردمی هستند زیرا سپاه برگرفته و جزئی از مردم بوده و مردم هم دوشادوش سپاه برای حفظ این نظام اسلامی جوانان‌ زیادی را تقدیم انقلاب کردند. 

وی با تاکید بر پیشرفت‌های قابل تأمل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی بیان کرد: عرصه دفاعی و امنیتی ۲ وظیفه مهم سپاه است که این نهاد در ۲ حوزه دفاعی و امنیتی به خوبی عمل کرده و در جهان به یک قدرت مبدل شده لیکن استکبار چون تاب دیدن این موفقیت را ندارند با تحریم سپاه اوج استصیال خود را نشان دادند. 

تحریم نهادهای انقلابی هیچ تاثیری بر عملکرد آنان ندارد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه امروز در تمامی طیف‌ها حضور داشته و در بین مردم بسیار محبوب است، اظهار کرد: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه در واقع تحریم مردم ایران است زیرا مردم و سپاه ۲ رکن جدا نشدنی در جمهوری اسلامی هستند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی با اشاره به تداوم دشمنی کشورهای اروپایی با جمهوری اسلامی ایران افزود: این اقدام اروپا در راستای تداوم دشمنی غرب با جمهوری اسلامی است و این اقدام به دلیل پیشرفت‌های روز افزون ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها انجام شده است. 

وی نقش رژیم صهیونیستی در تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا را بسیار موثر دانست و بیان کرد: اروپا با طناب پوسیده رژیم صهیونیستی به چاه رفته و نهاد انقلابی سپاه پاسداران را تحریم کردند. 

به گفته رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، سپاه در عرصه‌های مختلف توفیقات بسیار زیادی داشته و در سطح جهان بسیار موفق بوده است لذا به این فکر افتاده تا این نهاد را تحریم کنند.

عادلی با بیان اینکه تحریم نهادهای انقلابی هیچ تاثیری بر عملکرد آنان ندارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران در بسیاری از مواقع توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و منجر به وحدت در بین آحاد مختلف جامعه شد ولی استکبار بداند اینگونه تحریم‌ها علیه نهادهای انقلابی هیچگونه تاثیری بر عملکرد آنان ندارد. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به خنثی‌سازی برنامه کشورهای غربی در خصوص ایجاد فضای ۲ قطبی در جمهوری اسلامی افزود: ایجاد فضای ۲ قطبی در بین مسؤولان سیاسی، تشدید فشار معیشتی و تحت تاثیر قرار دادن جامعه، هم‌افزایی با رژیم صهیونیستی و هزینه‌سازی برای دولت انقلابی از جمله اهداف دشمن از تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول