اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نمایندگان مجلس در نطق میان دستور خود اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه را محکوم کردند

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

نمایندگان مجلس در نطق میان دستور خود اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز سه شنبه 4 بهمن مجلس شورای اسلامی، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

در همین راستا علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در نطق میان دستور گفت: به کشورهای اروپایی عرض می کنم سپاه پاسداران مردمی ترین و قوی ترین نیروی ضد تروریست جهان پاره تن ملت ایران است، هرگونه تصمیم نابخردانه شما پاسخ قاطع ایران را به دنبال دارد می دانید که دوران بزن درو تمام شده است اگر یکی بزنید 10 تا خواهید خورد، شما در خانه های شیشه ای نشسته اید به شما نصیحت می کنم کلوخ پرتاب نکنید که سنگ سهمگین دریافت خواهید کرد. مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی آمریکا را ببینید که پس از شهادت سردار دل ها سلیمانی به چه بیچارگی در مقابل ملت قهرمان ایران دچار شده اند، عبرت بگیرید، در هر حال ما کاملا آماده ایم .

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امام امت جریانی را در ایران تفاله های آمریکا نام نهاد همان امام در اواخر عمر شریفشان این جریان را لیبرال ها نامید و آنها را منافقین خطاب کرد، امام فرمودند منافقین از کفار بدترند، کفار کیست؟ نتانیاهو، بایدن، نخست وزیر انگلیس. امام می فرماید لیبرال های منافق از این جنایتکاران پست تر و خطرناک تر هستند و مقام معظم رهبری آنها را اصحاب مسجد ضرار یعنی خبث ترین منافقیان  نام نهاد.

وی ادامه داد: لیبرال های منافق جام کشنده زهر قطعنامه 598 را به امام تحمیل کردند همین جریان قصد داشت منتظری آن شیخ ساده لوح را پس از رحلت امام خمینی(ره)  به رهبری کشور تحمیل کند و کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از امام به دست لیبرال ها و از کانال آنها به منافقین بسپارد و امام امت با دلی پر خون و قلبی شکسته او را عزل کرد. لیبرال های منافق در سال 78 کودتای کوی دانشگاه را به وجود آوردند در سال 88 پس از هماهنگی با جرج سوروس صهیونیست و دیدار با شاه خبیث عربستان فتنه سهمگین 88 را ایجاد کردند که 8 ماه سنگین تر از 8 سال جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی را تا لب پرتگاه سقوط کشاند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باعث و بانی فتنه بنزینی آبان 98 نیز همین جریان خبیث لیبرال ها منافق است، گفت: اغتشاشات اخیر کشور که باعث قتل 10 ها تن از جوانان کشور و وارد آمدن هزاران میلیارد تومان خسارت شد نیز کار همین جریان لیبرال منافق است، امام خمینی(ره) فرمودند اصلی ترین و خطرناک ترین دشمنان اسلام ناب محمدی لیبرال ها منافق هستند این ها مروجان اسلام آمریکایی هستند. سوال اساسی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه و وزارت اطلاعات این است که چرا خطرناک ترین دشمنان انقلاب اسلامی را رها کرده و کوشش خود را برای نابودی سلطنت طلب ها، کفار حربی مجاهد خلق، چریک های فدایی، کومله و دموکرات صرف می کنید.

علیزاده برمی تاکید کرد: برادرانم دشمن اصلی اینجا است، مرگر همین جنایتکاران لیبرال نبودند که با تمام وجود بنزین بر آتش اغتشاشات اخیر می ریختند اما در سالروز شهادت سردار دل ها سلیمانی حتی یک کلمه کوچک هم در رسانه های خبری خود نیاوردند مگر همین ها نبودند که به آمریکا گرا می داندند که تحریم های خود را هدفمند اجرا کنید تا ملت ایران به زانو دربیاید؟ مگر نتانیاهو نگفت اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند؟ مگر همین ها نیستند که پس از آن همه جنایت پیام رسان های خارجی در حق ملت ایران بار دیگر خواستار بازشدن آنها بدون هرگونه تعهد به دولت ایران هستند؟

وی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) تا تکلیف این جریان خبیث روشن نشود انقلاب اسلامی باید هر روز منتظر حادثه باشد اگر نجیبی در این جبهه می بینید گلچین کنید و پایان عبدالله بن اُبَیّ را اعلام کنید.

در ادامه سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در نطق میان دستورضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: حرکت زشت و وقیحانه سوزاندن قرآن، این معجزه همیشگی الهی در روی زمین را محکوم می‌کنم. در روزهای اخیر شاهد نمایش وقیحانه اروپایی ها در خصوص تحریم سپاه عزیز بودیم. این اقدام اتحادیه اروپا قطعا از سوی ایران بی پاسخ نخواهد ماند. اما مهم است که بدانیم چرا این روسیاهان تاریخ در این مقطع چنین تصمیم گرفتند.

وی ادامه داد: نقش آفرینی منحصر به فرد سپاه در سازندگی کشور، نقش آفرینی ممتاز سپاه در پیروزی دفاع مقدس، همراهی در سطح عالی در مقابله با کرونا و حضور پیشتاز در امداد رسانی در سیل و زلزله به مردم عزیز، پاسداری از امنیت این کشور و ساخت پالایشگاه و قطع وابستگی کشور نمونه کوچکی از موفقیت های سپاه بوده که دشمنان را به این تصمیم رسانده است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها و صد البته ارباب بزرگ‌شان آمریکا به خوبی نقش و جایگاه سپاه را در امنیت و پیشرفت ایران اسلامی درک کرده و میدانند که مهمترین مانع در برابر سیاست های استعمارگرانه آنها در منطقه این تاسیس نورانی است عنوان کرد: امروز مسئولان جمهوری اسلامی باید با شناخت دقیق توطئه های دشمن مانع از نشستن به هدف تیرهای زهراگین این جنایت کاران چشم آبی شوند. وظیفه اصلی ما مسئولان در کنار پاسخ قاطع و متقابل به این وقاحت اروپایی‌ها، مصون سازی اقتصاد کشور از این نوسانات است. مادامی که غول گرانی و تورم همچنان گلوی مردم و به خصوص مستضعفان را هر روز بیش از دیروز می‌فشارد، اروپایی ها هم بیشتر و بیشتر وقیحانه دست به این اقدامات سبوعانه می‌زنند.

میرمحمدی افزود: دولت باید با همگرایی در تیم اقتصادی خود و به کار بستن تدابیر عالمانه در جهت مهار مصیبت بزرگ اقتصاد ایران، یعنی خلق نقدینگی بدون پشتوانه از مجاری مختلف و همچنین ایجاد انضباط مالی و اداری و جلوگیری از بسط و توسعه سوداگری در اقتصاد، طعم شیرین عدالت را به مردم بچشاند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه حضور پر شکوه و پر شور مردم پر افتخار یزد در مراسم استقبال رئیس جمهور بار دیگر همگان را غافل گیر کرد، عنوان کرد: این اقدام دوستداران انقلاب اسلامی را غرق در شو و شعف و دشمنان را انگشت به دهان گذاشت، دشمن غدار که در ماه‌های اخیر تمام توانش را به میدان آورده بود تا با یک جنگ ترکیبی تمام عیار مردم ایران را نا امید و عصبانی بسازد از این رهگذر ایران اسلامی را با خطر جنگ داخلی و تجزیه رو برو کند، امید زیادی بسته بود که استقبال از رئیس جمهور در یزد کمرنگ شود اما مردم هوشیار، انقلابی یزد با بصیرت مثال زدنی خود آن هم در یخبندان دی ماه با حضور خیره کنندشان در میدان امیرچخماق پاسخ قاطعی به بدخواهان داده و انها را نا امیدتر از قبل ساختند .

وی با اشاره به اینکه  این معرفت و حضور دشمن شکن مردم عزیز یزد، مسئولان جموری اسلامی را بیش از پیش مدیون مردم ساخت تصریح کرد: بر همه مسئولان اجرایی، تقنینی و قضایی کشور است که نهایت جهد و تلاش خود را در مسیر رفع مشکلات کشور معطوف سازند و عملیاتی شدن ابر پروژه انتقال آب به فلات مرکزی را دنبال کنند. بر خود لازم می‌دانم از مردم یزد، رئیس جمهور و استاندار ولایی و انقلابی و جوان تشکر کنم.

همچنین سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر،‌ در نطق میان دستور خود اظهار کرد: در ابتدا ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ به آنها هشدار می‌دهیم این بازی خطرناکی را که شروع کرده‌اید پایان آن را شما رقم نخواهید زد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس یازدهم افزود: دیر زمانی نیست که ترس غده سرطانی داعش به قاره سبز، اروپاییان وحشت زده در اتاق‌های فکرشان به اندیشه راه حل بودند؛اما چه زود خدمات نهاد مقدس سپاه به جامعه جهانی را فراموش کرده‌اند از مجلس و دولت انقلابی درخواست دارم به اقدام اروپا پاسخی محکم و مناسب بدهند.

موسوی با محکوم کردن آتش زدن قرآن کریم کلام خداوند؛ ادامه داد: در مورد مسائل داخلی کشور؛ متاسفانه با تورم  افسار گسیخته و افزایش روزانه قیمت خودرو، طلا، سکه و دلار هر روز فشار بیشتری به مردم وارد می‌‌شود همکاران گرامی و دولت تا چه زمانی باید شاهد دلال بازی و رشد بی رویه و بی منطق  قیمت‌ها باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: از دولت درخواست دارم؛ بسته کوتاه مدت اعلامی را در جهت کنترل تورم به مرحله عملیاتی شدن برساند با اذعان به تلاش‌های دولت عرض می‌کنم، دولت هم می‌تواند و باید بتواند از راهکارهای مختلف مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد.

موسوی در مورد مسائل حوزه انتخابیه خود گفت:  از سفر ریاست مجلس شورای اسلامی جناب دکتر قالیباف و نواب محترم مجلس؛ وزیر آمورش و پرورش، رییس بنیاد مسکن کشور، کمیسیون انرژی، معاون وزیر و تمام مسئولان عزیزی که  در این زمان به لامرد و مهر سفر کرده اند کمال قدردانی را می کنم و تقاضای تسریع مصوبات سفر را داریم.

 مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان نیز در نطق میان دستور خود ضمن محکوم کردن اقدام مداخله جویانه پارلمان اروپا در امور داخلی کشورمان و تصویب سفارشی طرحی که فاقد هرگونه وجاهت قانونی است اظهار کرد: مطمئنا این چیزی جز امضای شکست مفتضحانه شما در مواجهه با ملت ایران نیست قطعا سپاه عزیز مقتدتر از همیشه در خدمت آرمان های بلند انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران خواهد بود.

وی افزود: آقای رئیس جمهور! یکی از مهم ترین وزارتخانه های دولت شما که مستقیما با سفره مردم و قشر متوسط و ضعیف جامعه در ارتباط است وزارت جهاد کشاورزی بود؛ آیا از آنچه در این وزارتخانه می گذرد خبر دارید؟ اطلاع دارید این وزارتخانه هیچ برنامه قابل قبولی برای حل مشکلات قشر زحمت کش کشاورز ندارد، خبر دارید وعده های داده شده در روز رای اعتماد در خانه ملت پیگیری و عملیاتی نمی شود؟ آیا می دانید در خصوص کشت قراردادی هیچ اقدام موثری انجام نشده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: خبر دارید در خصوص موضوع مهم الگوی کشت که یکی از اساسی ترین موضوعات و وظایف وزارت جهاد کشاورزی است، عملا کار اساسی صورت نگرفته است؟ از آقاى وزیر بپرسید شما که مدام از افزایش 50 هزار هکتاری گلخانه ها سخن می گفتید، تاکنون در این خصوص چه کرده اید؟ سوالات بسیارند. ابهامات متعدد در ارتباط با واردات نهاده هاى دامى و کالاهاى اساسى ، روند کند اجرای مصوبات سفرهای استانی در حوزه کشاورزی، عدم تخصیص اعتبار طرح های زیربنایی حوزه عشایری که در کنار گرانی شدید نهاده های دامی امید این قشر عزیز، این ذخایر ارزشمند انقلاب را به ناامیدی بدل کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد:  بی ثباتی و شرایط ملتهب بازار که هم کمر تولید کنندگان دام و طیور را خم کرده و هم اقشار ضعیف جامعه را با مشکلات جدی مواجه نموده است، صف های طویل نان و گوشت و امثال این ها که اخیرا به صف های انتظار مردم اضافه شده است و بسیاری دیگر از موارد که به زودی با مستندات در همین خانه ملت با مردم عزیز در میان خواهم گذاشت. با این حال امیدوارم قبل از آنکه مجلس از ظرفیت های قانونی خود استفاده کند شما خود تدبیر نمایید.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های خاص هر منطقه، باعث رشد نامتوازن کشور و عدم بهره گیری از ظرفیت های مناطق مختلف کشور شده است. مناطق محروم در دور باطل فقر و توسعه نیافتگی گرفتار شده اند کافی است نگاهی به جانمایی سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ اقتصادی در کشور بیاندازید، یا زیرساخت های انتقال انرژی و یا نقشه راه آهن، بزرگراه ها و آزادراه های کشور را بنگرید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول