اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جهانبخش: عضدی به یکی از ورزشگاه‌های مدرن کشور تبدیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه درحال حاضر نباید دغدغه نمایندگان، نوسازی ورزشگاه انزلی، عضدی و دیگر ورزشگاه‌های استان باشد، گفت: باید به فکر احداث ورزشگاه‌های جدید باشیم چراکه ورزشگاه عضدی با حمایت وزارت ورزش، نمایندگان مجلس و استاندار به یکی از پنج ورزشگاه مدرن کشور تبدیل شد.

جهانبخش: عضدی به یکی از ورزشگاه‌های مدرن کشور تبدیل شد

به خبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان امروز با حضور اعضای مجمع نمایندگان گیلان با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

جهانبخش آرمان در این دیدار با اشاره به از حسن توجه نمایندگان مجلس به حوزه ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: دغدغه‌های نمایندگان در خصوص کمبودهای حوزه ورزش به حق بوده و استان گیلان سرشار از استعدادهای برتر است و این درحالی است که در طول ۱۵ سال گذشته در حوزه زیرساخت کاری انجام نشده است.

وی با اشاره به نوسازی ورزشگاه‌های گیلان افزود: درحال حاضر نباید دغدغه نمایندگان، نوسازی ورزشگاه انزلی، عضدی و دیگر ورزشگاه‌های استان باشد و باید به فکر احداث ورزشگاه‌های جدید باشیم چراکه ورزشگاه عضدی با حمایت وزارت ورزش، نمایندگان مجلس و استاندار به یکی از پنج ورزشگاه مدرن کشور تبدیل شده و تلاش شبانه‌روزی صورت گرفت که تیم‌های استان هر کدام در ورزشگاه خودش بازی کند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان افزود: از وزیر ورزش بابت همه اتفاقات خوبی که در حوزه ورزش استان رخ داد تشکر می‌کنم، اقداماتی که در یک سال گذشته در ورزش گیلان انجام شد و نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و هیچگاه تا به این اندازه به ورزش گیلان اهمیت داده نشده بود. 

آرمان با اشاره به بهره‌برداری مکان‌های ورزشی بیان کرد: با عنایت وزارت ورزش سالن‌ها و زمین‌هایی که بدون استفاده بود، مورد بهره‌برداری قرار گرفت و نمایندگان استان گیلان نیز کمک قابل توجهی را به ورزش استان داشتند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول