اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سپاه، ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است

فرمانده سپاه استان البرز سپاه را ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب دانست و گفت: دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرد غافل از اینکه این نظام و حاکمیت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

سپاه، ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در دیدار با اعضا و مسؤولین کانون عاشقان ولایت استان که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انجام شد، گفت: ما در کسوت پاسداری، خدمتگزار مردم هستیم و به این خادمی افتخار می کنیم. خدا را شاکریم که خداوند توفیق پاسداری از این نظام و انقلاب را نصیب ما کرده است.

وی مطرح کرد: سپاه و بسیج، خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب و اسلام هستند و به همین دلیل مورد هجمه های فراوان آن ها قرار دارند. بنا به فرمایش نماینده ولی فقیه در استان البرز، جمهوری اسلامی ایران نهادهای انقلابی بسیاری دارد اما مجموعه ای مانند سپاه، فراتر از وظایفی که بر عهده دارد، فعالیت و با اقدامات خود دشمن را عصبانی می‌کند.

فرمانده سپاه استان البرز راز ماندگاری بسیج را حضور در میادین بزرگ جهاد دانست و دفاع از سرزمین در مقابل دشمن متجاوز در دوران هشت سال دفاع مقدس، جهاد علمی و فرهنگی، کمک به همنوع در زمان بلایای طبیعی، دفاع از حریم و حرم آل الله، کمک به مردم در دوران شیوع کرونا، رزمایش‌های کمک مومنانه و ایجاد امنیت پایدار برای مردم در مقابل اغتشاشگران را از جمله این میادین برشمرد.

حیدرنیا با اشاره به فعالیت گسترده سپاه و بسیج در عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی عنوان کرد: دشمنان می دانند که ضربات کاری سپاه موجب زبونی و استیصال آن‌ها شده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی از آشوب ها و اغتشاشات اخیر به عنوان جنگ ترکیبی یاد کردند زیرا دشمن تمام عده و عده و سرمایه های خود را برای ضربه زدن به این نظام پای کار آورد.

وی اظهار کرد: در این جنگ ترکیبی، نه تنها دشمنان موفق نشدند به اهداف شوم خود برسند بلکه ما آن ها را شکست دادیم و در واقع سیلی محکمی از جمهوری اسلامی ایران خوردند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شد. در این جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی که دشمنان علیه فکر و اندیشه و ذهن همه نسل های ما به ویژه جوانان به راه انداخته اند، بی شک بسیجیان و سپاهیان نیز جزو جامعه هدف آن‌ها قرار دارند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه با نواخته شدن شیپور جنگ مرد از نامرد مشخص می شود، بیان کرد: در جریان اتفاقات و آشوب های اخیر، برخی مسؤولین و افرادی که از سفره انقلاب به الاف و الوفی رسیدند، به واسطه عافیت طلبی در دنیا، در دفاع از ولایت موضع گیری نکردند و در آزمون ولایت پذیری مردود و بسیاری از بسیجیان و پاسداران قبول شدند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه برخی آقایانی که موضع اشتباه گرفتند، مواضع خود را اصلاح کنند، اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی از ترفندها و ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده کرد غافل از اینکه این نظام و حاکمیت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند؛ سپاه ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است.

وی افزود: در چنین شرایطی، فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود بیشتر و بهتر درک می‌شود. حاج قاسم سلیمانی فرمود که جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر آسیب ببیند، از حرم های ائمه چیزی باقی نخواهد ماند. بنابراین اگر کسی از جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کند، در واقع به دفاع از حریم و حرم آل الله پرداخته است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به جانباز شدن و به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج در جریان اغتشاشات و آشوب‌های اخیر، بیان کرد: بسیجی سید روح الله عجمیان که در یک منزل استیجاری در اطراف کمالشهر زندگی می کرد و کارگرد روز مزد بود، هیچ بهره ای از سفره انقلاب نبرد اما در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت سینه خود را سپر کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

حیدرنیا با اشاره به تشییع پیکر باشکوه شهید عجمیان، عنوان کرد: این جوان به جایگاهی در نزد خداوند رسید که پروردگار این گونه به او عزت داد. ما به منزلت این بسیجی شهید غبطه می‌خوریم و از خداوند درخواست می‌کنیم که به ما نیز مانند این شهید عزت و آبرو ببخشد و توفیقی عنایت کند تا این گونه پای نظام و انقلاب بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب بسیار برنامه ریزی و هزینه کرده اما سپاه و بسیج نقشه های آن ها را نقش بر آب کردند و اجازه ندادند به اهداف شوم خود برسند، به همین دلیل از عصبانیت شدید، این نهاد مردمی را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول