اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دشمنی غرب با سپاه حاکی از مسیر درست این نهاد است

فرمانده سپاه استان قم گفت: تلاش پارلمان اروپا، برای قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی نشان دهنده عصبانیت استکبار از پیشرفت‌های سپاه و دشمنی غرب با سپاه حاکی از مسیر درست این نهاد است.

دشمنی غرب با سپاه حاکی از مسیر درست این نهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در حاشیه بازدید از حوزه شهید ورزنده ضمن تبریک ایام ماه رجب و شعبان گفت: اگر در راه خدا حرکت کنیم خدا هم ما را کمک می‌کند چرا که این وعده خداست.

وی حجم کینه توزی دشمن در جنگ ترکیبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: نظام اسلامی با ریشه‌ها و تنه‌ای تنومند ایستاده است و در موقعیت خوبی قرار دارد. دشمن با جنگ تبلیغاتی، قصد دارد ایران اسلامی را عقب مانده نشان دهد که با جهاد تبیین تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

موحد با اشاره به فلسفه وجودی بسیج افزود: تربیت کادر و نیروی تراز انقلاب از وظایف شجره طیبه بسیج می‌باشد امروز نسل نوجوان و جوان ما بیش از هر زمانی هدف کار عملیات روانی دشمن قرار گرفته است..

وی گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی همه‌ی آنها راه حل دارد و ما باید با اتحاد برای برون رفت و حل مشکلات تلاش کنیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطر نشان کرد: تلاش پارلمان اروپا، برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی نشان دهنده عصبانیت استکبار از پیشرفت‌های سپاه می‌باشد و دشمنی غرب با سپاه حاکی از مسیر درست این نهاد میباشد. دشمنان انقلاب و سپاه بدانند که سپاه نیروی نظامی صرف نیست بلکه یک تفکر است که مأموریت اصلی آن مقدمه سازی ظهور حضرت حجت (عج) می‌باشد و امروز می‌بینیم که قدرت استکبار در منطقه بسیار ضعیف شده است و آن به خاطر قدرت بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران و ترویج تفکر مقاومت در منطقه می‌باشد.

موحد گفت: ایام الله دهه فجر را پیش رو داریم که بسیار مهم است، ۲۲ بهمن فقط سالگرد پیروزی انقلاب نیست بلکه هر سال یک حماسه جدید خلق می‌شود و مردم پرشور تر از سال‌های گذشته از انقلاب اسلام و ولی فقیه حمایت می‌کنند و هر چه تلاش دشمن در جهت ضربه زدن به انقلاب بیشتر می‌شود حضور و حماسه آفرینی مردم  نیز بیشتر می‌شود.

وی در پایان افزود: از جمله وظایف پایگاه‌های بسیج تربیت نیروی انقلابی، تکمیل شورای پایگاه، سازماندهی مطلوب بسیجیان، ارائه گزارشات دقیق و به موقع، انجام کمک‌های مومنانه و برگزاری اردوهای سازندگی است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول