اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«جنگ شانزده ساله» خاطرات سردار احمد سیاف‌زاده فردا رونمایی می‌شود

کتاب «جنگ شانزده ساله» خاطراتی از جنگ تحمیلی و زندگینامه شهید سردار احمد سیاف‌زاده نوشته سعید علامیان در مراسمی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

«جنگ شانزده ساله» خاطرات سردار احمد سیاف‌زاده فردا رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، کتاب «جنگ شانزده ساله» خاطراتی از جنگ تحمیلی و زندگینامه شهید سردار احمد سیاف‌زاده نوشته سعید علامیان، در مراسمی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

یکی از جدیدترین کتاب‌های انتشارات شهید حسن باقری است که شامل خاطراتی از جنگ تحمیلی و زندگینامه شهید سردار احمد سیاف‌زاده را در بر می‌گیرد. این شهید به عنوان مسئول عملیات در قرارگاه کربلا حضور داشت و بعد از جنگ از عوارض شیمیایی آن دوران رنج می‌برد. شهید سیاف‌زاده در سال ۱۳۹۰ به دلیل همین عارضه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

تیزر خبری آئین رونمایی از کتاب «جنگ شانزده ساله»

به مناسبت فرارسیدن یازدهمین سالگرد عروج سردار حاج احمد سیاف‌زاده مراسم بزرگداشت و آئین رونمایی از کتاب «جنگ شانزده ساله» برگزار می‌شود. در این برنامه که روز چهارشنبه مورخ پنج بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه سخنرانی می‌کند و مداح اهل بیت حاج صادق آهنگران، مداحی خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول