اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جزئیاتى از فصل جدید «هفت»/ برنامه سینمایی «هفت» از 12 بهمن‌ پخش می‌شود+فیلم

برنامه «هفت» در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر از هنرمندان، منتقدان و مسئولان فرهنگی و هنرى در حوزه سینما، برای گفت‌وگو، نقد، تحلیل و بررسی فیلم و سینما دعوت می‌کند.

جزئیاتى از فصل جدید «هفت»/ برنامه سینمایی «هفت» از 12 بهمن‌ پخش می‌شود+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد تنکابنی تهیه کننده برنامه سینمایی «هفت» از رونمایى از هویت بصرى(لوگو) و پخش تیزر برنامه از آنتن خبر داد و گفت: امسال این ویژه برنامه از دو بخش اصلی تشکیل شده؛ در نیمه اول برنامه شاهد میزهای موضوعی مبتلابه صنعت تصویر ایرانی هستیم و در آن موضوعاتی چون «ژانرهای مغفول»، «امر ملی و هویت ایرانی»، «اقتباس و ادبیات» و... پرداخته می‌شود. سعی کرده‌ایم در فصل جدید برنامه هفت کمی فراتر از مسائل صنفی سینمای ایران، به آنچه مسیر پیش‌روی صنعت تصویر ایرانی را تسطیح می‌کند بپردازیم. 

تنکابنی خاطرنشان کرد: این قسمت با حضور کارشناسان مرتبط و مربوطه تدارک دیده شده است. 

تهیه کننده «هفت» ادامه داد: در بخش دوم که بخش اصلی برنامه است، میز نقد آثار حاضر در جشنواره چهل‌و‌یکم را خواهیم داشت که با دعوت منتقدان بحث و تبادل نظر خواهد شد. 

گفتنی است برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از دوازدهم بهمن ماه تا پایان جشنواره هر شب ساعت 23 به مدت 120 دقیقه به صورت زنده از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول