اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

«ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر» به ایستگاه پایانی رسید/ رشد ۳۰ درصدی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی، از ارسال بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه «ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر» در استان خبر داد و گفت: امسال شاهد رشد ۳۰ درصدی ارسال آثار نسبت به جشنواره پنجم هستیم.

«ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر» به ایستگاه پایانی رسید/ رشد ۳۰ درصدی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد بیرام‌زاده عصر امروز در گفت و وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی با رونمایی از پوستر فراخوان شامل ۱۲ قالب و ۱۳ محور در اردیبهشت سال جاری کلید خورد و طی این مدت شاهد مشارکت بیش از ۱۶۰ فعال رسانه ای در جشنواره بوده است.

وی جشنواره رسانه ای «ابوذر» را فرصتی برای بیان دغدغه های خبرنگاران از جمله بیمه و مسکن و اشتغال دانست و افزود: امید است در سال‌های آتی شاهد ارتقا این جشنواره باشیم.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اعلام اینکه، داوری آثار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان به ایستگاه پایانی رسید، گفت: آثار ارسالی توسط هیأت انتخاب و هیأت داوران مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت و در نهایت آثاری که بیشترین امتیاز را کسب کردند، برگزیده شدند.

بیرام زاده ضمن قدردانی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مشارکت کننده در این جشنواره متذکر شد: بدیهی است طبق روال مرسوم جشنواره‌ها، اسامی برگزیدگان پیش از آیین اختتامیه اعلام نمی شود.

به گفته مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی اختتامیه این جشنواره با حضور اصحاب رسانه، مسئولان کشوری و استانی روز دوشنبه دهم بهمن ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  برگزار می شود.

بیرام زاده اجرای استندآپ کمدی و موسیقی، پخش کلیپ، قرائت بیانیه هیئت داوران و عکس یادگاری دسته جمعی شرکت کنندگان را از قسمت های پیش بینی شده در آیین اختتامیه جشنواره اعلام کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول