اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مربی دروازه‌بانان تیم ملی عراق به یک شایعه

میشل پطروس مربی دروازه‌بانان تیم ملی عراق نسبت به صحبت‌های مطرح شده در مورد حضورش در تیم ملی فوتسال ایران واکنش نشان د اد.

واکنش مربی دروازه‌بانان تیم ملی عراق  به یک شایعه

میشل پطروس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به صحبت‌های مطرح شده که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با وی جهت حضور در کادر فنی تیم ملی صحبت کرده است، اظهار داشت: من سال‌ها با سیدمحمد ناظم‌الشریعه به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی فعالیت داشته‌ام و برایم همیشه افتخار بوده که چه به عنوان دروازه‌بان و چه به عنوان مربی در تیم ملی ایران باشم. اما در حال حاضر من با تیم ملی عراق قرارداد دارم و از نظر اخلاقی باید به قراردادم پایبند باشم.

وی افزود: من با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران رفاقت دیرینه دارم حتی زمانی که در کویت بودیم در یک محل با کادر فنی تیم ملی ایران حضور داشتیم. اما تا به امروز شمسایی با من صحبتی نداشته است. همانطور که گفتم من با تیم ملی عراق قرارداد دارم و به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم. واقعاً نمی‌دانم چرا عده‌ای  می‌خواهند به این شایعات بپردازند.

مربی‌دروازه‌بانان تیم ملی عراق ادامه داد: با توجه به قراردادی که با تیم ملی عراق دارم قرار است فردا به همراه ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی عراق برای آماده کردن تیم ملی عراق جهت اعزام به مسابقات فیفادی به این کشور عزیمت کنیم و طبق برنامه قرار است به مراکش برویم.

وی درباره تغییر نسل بازیکنان کشور عراق عنوان کرد: بعداز جام‌ ملت‌ها با برنامه‌ریزی که با فدراسیون عراق داشتیم به دنبال تغییر نسل رفتیم و قرار است با یک تغییر نسل خود را برای  حضور در جام جهانی 2024 خود را آماده کنیم و سعی کردیم شاکله تیم را حداقل 20 تا 30 درصد از بازیکنان باتجربه و سایر را از بازیکنان جوان حفظ کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول