اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نماینده مجلس: تعرفه‌ گاز در مناطق سردسیر کشور کاهش یابد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: از شرکت گاز و وزارت نفت انتظار می‌رود تا به تعرفه‌های گاز در فصول سرد خصوصا دی‌ماه که میزان مصرف به دلیل سرمای هوا در مناطق سردسیر افزایش پیدا می‌کند یارانه بیشتری اختصاص دهد.

نماینده مجلس: تعرفه‌ گاز در مناطق سردسیر کشور کاهش یابد

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یکی از موضوعات مهمی که این روزها سبب مراجعات مکرر مردمی به دفاتر نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی شده بحث قبوض گاز است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دی‌ماه به دلیل کاهش شدید دمای هوا و افزایش مصرف قبوضی با اعداد و ارقام سنگین برای مردم صادر شده است.

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری یک منطقه سردسیر است و در دی‌ماه شاهد دمای منفی ۱۰ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد بودیم و سردی هوا بسیار پایدار بوده است، همین موضوع سبب شده تا مصرف گاز خانگی افزایش پیدا کند.

راستینه اضافه کرد: از شرکت گاز و وزارت نفت انتظار می‌رود تا به تعرفه‌های گاز در فصول سرد خصوصا دی‌ماه که میزان مصرف به دلیل سرمای هوا در مناطق سردسیر افزایش پیدا می‌کند یارانه بیشتری اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه موضوع در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و اینجانب به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان مکاتبه‌ای با رئیس‌جمهور داشتم، اظهار داشت: در صحن علنی مجلس نیز به وزارت نفت تذکر داده شد و موضوع همچنان در دست پیگیری است و نتایج به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول