اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بسیج دانشجویی علامه: هتاکی سوئد به مقدسات اسلام بدون پاسخ نخواهد ماند

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه تاکید کرد: هتاکی به ارزش‌های اسلامی، حمایت از گروه‌های تروریستی، بازداشت غیرقانونی «حمید نوری» گوشه‌ای از دشمنی دولت سوئد با اسلام است که قطعا این دشمنی توسط مسلمانان بیدار به نحو مقتضی پاسخ داده می‌شود.

بسیج دانشجویی علامه: هتاکی سوئد به مقدسات اسلام بدون پاسخ نخواهد ماند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: هتاکی به ارزش‌های اسلامی، حمایت از گروه‌های تروریستی همچون «پ ک ک»، «حرکة النضال» و «مجاهدین خلق»، بازداشت غیرقانونی «حمید نوری» تنها گوشه‌ای از دشمنی دولت سوئد با اسلام و ایران اسلامی می‌باشد که قطعا این دشمنی توسط مسلمانان بیدار در سرتاسر دنیا به‌ویژه کشور «سوئد» به نحو مقتضی پاسخ داده خواهد شد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 
 
«وَیَسْتَعْجِلُونَکَ بِالْعَذَابِ وَلَوْلَا أَجَلٌ مُّسَمًّى لَّجَاءَهُمُ الْعَذَابُ وَلَیَأْتِیَنَّهُم بَغْتَةً وَهُمْ لَا یَشْعُرُونَ»
 
«آن‌ها با عجله از تو عذاب را می‌طلبند، و اگر موعد مقرری تعیین نشده بود، عذاب به سراغ آن‌ها می‌آمد؛ و سرانجام این عذاب بطور ناگهانی بر آنها نازل مى‌شود در حالی که نمی‌دانند.»
سوره عنکبوت؛ آیه ۵٣

 بار دیگر در روزهای اخیر شاهد توهین و هتاکی به ارزش‌های اسلامی و قرآن کریم در قلب اروپا بودیم که موید رفتار دوگانه غربی‌ها در موضوع آزادی اندیشه و بیان است.

 بی‌شک این اقدامات که ریشه در اندیشه‌های غیرتوحیدی و دین‌گریزانه دارد، هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نیست. البته این ماجرا مسبوق به سابقه بوده و سالیان گذشته نیز چه در نشریات و بوق‌های تبلیغاتی شیاطین و چه در رفتار برخی سیاسیون غربی نمود داشته است.

 اینک نه‌تنها جهان اسلام، بلکه افکار عمومی دنیا شاهد پوچی شعار آزادی بیان در جوامع غربی است؛ چراکه در این جوامع هرچه دین‌گریزتر و دین‌ستیزتر باشی با بسط ید بیشتری اجازه عمل خواهی داشت و هرچه دم از تعالیم الهی بزنی، محدود و سرکوب خواهی شد! 

 تناقض این رفتار آنجا شدت گرفته که تنها در صورت نقد موجودیت هولوکاست، باید منتظر محاکمه و زندان باشی؛ اما در مقابل پس از اقدام هتاکانه رهبر یکی از احزاب راست افراطی دانمارک در سوئد که برای چندمین بار در سالیان اخیر تکرار می‌شود، نه تنها بازخواست و حتی تذکری در کار نیست، بلکه تحت حفاظت پلیس سوئد این حرکت شنیع پشتیبانی می‌شود.

 اتاق‌های فکر سرویس‌های اطلاعاتی غربی که روزی گروه‌های افراطی سلفی را در غرب آسیا تجهیز نمودند تا موجب تخریب بلاد مسلمین و تخریب چهره اسلام در غرب شوند، اکنون نیز روی دیگر سکه تروریسم را به نام گروه‌های افراطی اسلام‌ستیز ضرب کرده‌اند.

 اینگونه اقدامات که پس از رشد چشمگیر اسلام در جوامع غربی و با هدف تخریب اسلام صورت گرفته، به گونه‌ای اعلام جنگ علیه بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان است که قطعا به تسریع رشد اسلام در قلب اروپا منجر خواهد شد.

 دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های تهران، ضمن محکومیت و اعلام انزجار از تکرار این هتاکی‌ها، از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه‌های سیاست خارجی در دُوَل اسلامی درخواست دارند که صرفا به محکومیت لفظی اکتفا نکرده و راهکارهای موثرتری را در مقابله با این تروریسم دولتی در پیش گیرند.

 در پایان یادآور می‌شویم که هتاکی به ارزش‌های اسلامی، حمایت از گروه‌های تروریستی همچون «پ ک ک»، «حرکة النضال» و «مجاهدین خلق»، حمایت از گروه‌های سیاسی افراطی و همچنین بازداشت غیرقانونی «حمید نوری» و برخورد غیرانسانی با وی، تنها گوشه‌ای از دشمنی دولت سوئد با انسانیت، اسلام و ایران اسلامی می‌باشد که قطعا این دشمنی توسط مسلمانان بیدار در سرتاسر دنیا به‌ویژه کشور «سوئد» به نحو مقتضی پاسخ داده خواهد شد.

والله عزیز ذو انتقام

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول