اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

راهکاری برای جلوگیری از قاچاق بنزین؛ اعمال محدودیت در کارت سوخت آزاد جایگاه‌های سه شهرستان کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با توجه به اختلاف فاحش قیمت بنزین در داخل کشور و مرزها، گفت: در سه شهرستان گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین محدودیتی برای کارت‌های آزاد جایگاه‌ها اعمال شده است.

راهکاری برای جلوگیری از قاچاق بنزین؛ اعمال محدودیت در کارت سوخت آزاد جایگاه‌های سه شهرستان کرمانشاه

فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت فرآورده‌های نفتی در این روزهای سرد سال، اظهار کرد: بیش از ۳۸ هزار خانوار فاقد اشتراک گاز طبیعی در استان داریم که از ابتدای سال تاکنون به صورت تدریجی نزدیک به یک‌هزار و ۴۰۰ لیتر نفت سفید توزیع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی برای تأمین نفت سفید و هرگونه فرآورده نفتی نداریم، ادامه داد: اگر چنانچه در مواردی افت فشار گاز طبیعی به وجود آید در کمترین زمان ممکن سوخت مایع را جایگزین خواهیم کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اضافه کرد: در مورد جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی که افت فشار گاز داشتند و تعدادی هم تعطیلی شدند؛ بنزین بیشتری تزریق کردیم به طوریکه مصرف بنزین استان به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر هم رسید.

وی از هم‌استانی‌ها خواست با توجه به اختلاف فاحش قیمت بنزین در داخل کشور و مرزها، تحت هیچ شرایطی کارت سوخت هوشمند بنزین را در اختیار هیچ کس قرار ندهند و گفت: براساس تصمیم کمیسیون مبارزه با قاچاق شهرستان‌های قصرشیرین ، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب از روز شنبه هشتم بهمن‌ماه در کارت‌های سوخت این شهرستان محدودیت ایجاد و با کارت سوخت علاوه بر سهمیه ماهیانه فقط مقدار ۱۰۰ لیتر با قیمت اضطرار می‌توانند استفاده کنند و از عزیزان در این سه شهرستان تقاضا داریم برای جلوگیری از قاچاق سوخت با همکاران ما در جایگاه‌های عرضه سوخت همکاری کنند.

یاسمی گفت: کسانی که دارای اشتراک نفت سفید هستند سهمیه گاز مایع در کارت بانکی شارژ می‌شود، لذا در راستای جلوگیری از پرداخت وجه اضافی به عاملین توزیع حتما از کارت بانکی که در اختیار دارند، استفاده کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول