اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ماجراهای روز پنجم تئاتر فجر/ از رضا صابری تا داوود فتحعلی بیگی

پنجمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۱۰ اجرای نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی است.

ماجراهای روز پنجم تئاتر فجر/ از رضا صابری تا داوود فتحعلی بیگی

به گزارش خبرگزاری فارس، روز چهارشنبه ۵ بهمن و در پنجمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ۷ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۳ نمایش در بخش خیابانی جشنواره اجرا می‌شوند.

در پنجمین روز جشنواره، تالار وحدت همچون روز چهارم و در ساعت ۲۰ میزبان نمایش «ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد با مدت زمان ۹۰ دقیقه است.

در این روز اصغر خلیلی نمایش «کرنر زیر درختان بلوط» از ایلام را با مدت زمان ۵۵ دقیقه و در نوبت ۱۷ و ۲۰، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌برد.

سالن چهارسوی تئاتر شهر نیز در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ پذیرای نمایش «در و گبر و یک قرص نان» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی از کرج با مدت زمان ۷۰ دقیقه می‌شود.

سالن قشقایی این مجموعه نیز پذیرای نمایش «هی می‌خوابم خوابتو می‌بینم» به نویسندگی محمود خرم‌آبادی و کارگردانی داود پارسا از گچساران می‌شود که در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۵۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

مرکز تئاتر مولوی در پنجمین روز جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم میزبان نمایش «لابیرنت» به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی از ارومیه است که با مدت زمان ۷۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ اجرا می‌شود.

نمایش «شاه اسماعیل» به نویسندگی علی حسن‌زاده و کارگردانی غریب منوچهری از پارس‌آباد، روز پنجم جشنواره در سالن ناظرزاده کرمانی و در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ به صحنه می‌رود. مدت زمان این نمایش ۷۰ دقیقه است.

تالار حافظ نیز در این روز با نمایش «هفت شبانه‌روز» به نویسندگی آرش رضایی و کارگردانی مشترک فروزان حسینی و مهدی روزبهانی از کرج به میزبانی خود از جشنواره تئاتر فجر ادامه می‌دهد. «هفت شبانه‌روز» با مدت زمان ۶۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در بخش تئاتر خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز در پنجمین روز جشنواره، نمایش‌های «هدیه حاج قاسم برای دخترم» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر با مدت زمان ۲۳ دقیقه، «راه بی‌پایان» به نویسندگی و کارگردانی حشمت‌الله زارعی از اراک با مدت زمان ۲۵ دقیقه و «سردار بی‌سر» به نویسندگی سعید ذبیحی و کارگردانی علی زیستی از کرمانشاه با مدت زمان ۲۵ دقیقه، به ترتیب ساعت ۱۵:۳۰، ۱۶ و ۱۶:۳۰ در پهنه رودکی اجرا می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول