اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از پروژه‌های عمرانی دهه فجر چه خبر؟/ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از حدود ۶۵۲ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۶۵۲ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

از پروژه‌های عمرانی دهه فجر چه خبر؟/ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از حدود ۶۵۲ پروژه در  کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  عیسی شهامت در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۶۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که یک هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های افتتاحی و یک هزار و ۵۰۰ تومان مورد کلنگ‌زنی است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموعه این تعداد پروژه‌، ۵۴۲ مورد افتتاحی و ۱۱۰ مورد کلنگ‌زنی است که بیشترین پروژه‌ها در حوزه شهرستان کهگیلویه با ۱۴۳ پروژه است.

وی با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در ارائه اطلاعات پروژه‌ها گفت: امسال در کار ابتکاری عملکرد همه دستگاه‌ها در قالب کلیپ سه دقیقه‌ای از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

این مسئول بیان کرد: بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به دهیاری‌ها با ۱۱۵ پروژه، فناوری اطلاعات ۱۱۲، ۹۲ پروژه حوزه نوسازی مدارس و ۶۰ مورد شرکت توزیع نیروی برق است و سایر دستگاه‌ها پروژه‌هایی برای افتتاح و کلنگ‌زنی دارند.

شهامت خاطرنشان کرد: از حیث اعتباری بیشترین اعتبارات پروژه‌های افتتاحی مربوط به شرکت گاز است که ۳۹۱ میلیارد تومان پروژه‌های این دستگاه است.

در همین خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های بیشتری در استان در حال انجام است و ۶۵۲ پروژه اعلام شده تنها بخشی از پروژه‌های در دست اجرای استان است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول