اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وعده فرمانده فراجا برای رفع بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هم‌وطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران‌کننده بوده است، رفع می‌شود.

وعده فرمانده فراجا برای رفع بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سردار احمدرضا رادان در سفر به نیشابور اظهار کرد: تمام داشته‌های ما مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است و ما تا ابد مدیون رشادت‌ها و جانبازی این عزیزان هستیم.

وی بابیان اینکه برای حل مشکلات و کمبودهای ساختاری فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ابتدا باید مشکلات زیرساختی حل شود، افزود: بنا داریم با کمک مدیریت اداری این شهرستان، با تغییر کاربری از برخی زمین‌های مازاد متعلق به نیروی انتظامی برای حل کمبودهای زیرساختی بهره ببریم.

این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: با توجه به ظرفیت و جایگاه نیشابور، این توانمندی وجود دارد که مرکز آموزش سربازی شهید مطهری این شهرستان، با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، به یک مرکز آموزش درجه‌داری نیروی کادر با ظرفیت چندین گردان تبدیل شود.

وی تصریح کرد: در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا برای انجام این نیاز اساسی شهرستان نیشابور، با کمک شورای تأمین و نیز مدیریت این شهرستان، اقدامات و حمایت‌های مالی و معنوی خود را انجام دهیم.

رادان به هم‌وطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران‌کننده بوده، رفع می‌شود.

سردار احمدرضا رادان در سفر به نیشابور با حضور در گلزار شهدای بهشت فضل بن شاذان به مقام شهدا به‌ویژه «شهید احمدرضا رحمتی» ادای احترام کرد و در ادامه از کلینیک امام سجاد علیه‌السلام، مرکز تخصصی دندانپزشکی مهر متعلق به نیروی انتظامی و مرکز آموزش سربازی شهید مطهری بازدید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول