اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

رئیس بیمارستان ساسان: ترخیص جانباز با نظر پزشک متخصص بود/ بیمه درمان تکمیلی جانبازان سقفی ندارد

رئیس و مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان ترخیص اجباری و یا تکمیل سقف هزینه‌های درمانی یکی از جانبازان معزز را تکذیب کرد و گفت: بر اساس قانون، خدمات بیمه درمان تکمیلی جانبازان بدون سقف ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان ساسان: ترخیص جانباز با نظر پزشک متخصص بود/ بیمه درمان تکمیلی جانبازان سقفی ندارد

خبرگزاری فارس ـ حوزه حماسه و مقاومت ـ لعیا بغدادی: دکتر افشین مقصودی در خصوص خبر ترخیص اجباری یکی از جانبازان در فارس (اینجا بخوانید) گفت: این جانباز عزیز تقریباً ۳ ماه و نیم در این بیمارستان بستری بودند و با نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان مرخص شده‌اند.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان در مورد اینکه ادعا شده سقف بیمه این جانباز پر شده است و به همین دلیل بیمارستان ایشان را ترخیص کرده است، گفت: همسر ایشان به دفتر من مراجعه کردند و این موضوع را عنوان کردند، در حضور چند نفر که در دفتر من بودند به ایشان گفتم که این موضوع صحت ندارد و بیمه درمان جانبازان عزیز بدون سقف است و اینکه این موضوع در رسانه‌ها مطرح شد، موجب تعجب است.

مقصودی ادامه داد: راهنمایی لازم به همسر این جانباز ارائه شد که اگر مسئله احتمالی در سلامتی ایشان بروز کرد، اقدامات لازم را انجام دهند و تأکید کردم که در صورت نیاز، بیمارستان ساسان آماده ارائه خدمات درمانی به ایشان است.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان افزود: این جانباز از نظر سلامتی و نظر پزشکان هم‌اکنون نیازی به بستری ندارد و روز گذشته نیز که با ایشان تماس گرفته شده از نظر مسائل پزشکی مشکلی نبوده و در صورت نیاز نیز همه بیمارستان‌های بنیاد ایشان را پذیرش خواهند کرد.

وی تأکید کرد: بیمه تکمیلی جانبازان سقفی ندارد و همه امکانات درمانی و دارویی به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار گرفته است و حتی هزینه اتاق خصوصی، همراه بیمار و پذیرایی ایشان که در تعهد بیمه نیز نبوده است را بیمارستان پرداخت کرده است.

پایان پیام/ ت 329

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول