اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح دفاترحقوقی و قضایی حمایت از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: پنج دفتر حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان استان فارس برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود.

افتتاح دفاترحقوقی و قضایی حمایت  از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ایمان ایمانی فر در بازدید ستادی از شهرستانها و مناطق جهرم، لارستان، جویم و گراش در نشست صمیمی با رئیس، اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش و هیئت های اندیشه ورز و شورای کانون بسیج فرهنگیان این شهرستانها و مناطق با اعلام  خبر افتتاح دفاتر حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان فارس برای اولین بار در کشور، اظهار داشت: راه اندازی این دفاتر پس از تاکید مدیرکل آموزش و پرورش فارس مبنی بر ضرورت حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان در راستای حفظ شان و منزلت انها انجام می گیرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: به زودی یک دفترمرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش فارس و پنج دفتر نیز در ادارات آموزش و پرورش یکی از نواحی شیرازو چهار شهر در چهارسوی استان برای اولین بار در کشور راه اندازی خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این دیدار ها همچنین گفت: جریان تعلیم و تربیت در فارس در مسیر متعالی تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تحقق سند تحول بنیادین در حال گام برداشتن است.

ایمانی فر با تاکید بر نقش و جایگاه ارزشمند فرهنگیان‌، از تلاش مدیرکل و تیم اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بر ارتقای این جایگاه خبرداد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: امروز جریان نظام مند تعلیم و تربیت فارس با کارآمدی در جهت پیش روندگی و پیش برندگی، نوشوندگی و نو کنندگی نظام تعلیم و تربیت استان گام بر می دارد.

ایمانی فر گفت: مدیریت جهادی و انقلابی مدیر کل آموزش و پرورش فارس نقش محوری این جریان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول