اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار رادان: گسترش چتر امنیت مهم‌ترین رسالت پلیس است

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ و ارتقای امنیت در کشور مهم‌ترین رسالت پلیس است و با تلاش‌های مستمر چتر امنیت را در کشور می‌گسترانیم.

سردار رادان: گسترش چتر امنیت مهم‌ترین رسالت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ احمدرضا رادان روز چهارشنبه در نشست با پیشکسوتان و اعضای وابسته فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در پردیس رفاهی پلیس رضوی اظهار کرد: شناخت و ارتباط مؤثر زیربنای پیشبرد مأموریت‌های پلیسی است و در این مسیر باید با مطالعات علمی و تخصصی گام برداریم.

وی بیان کرد: نگاه شهدا و دعای خانواده معظم شهیدان، جانبازان و هم‌رزمان آنان پشتوانه و لازمه تکالیف و مأموریت‌های ناجا است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: حفظ و ارتقای امنیت در کشور مهم‌ترین رسالت پلیس است و با تلاش‌های مستمر چتر امنیت را در کشور می‌گسترانیم.

سفر فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به خراسان رضوی از روز گذشته چهارم بهمن‌ماه آغازشده است، رونمایی از طرح هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس‌راه و همچنین شبکه زیرساختی فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه‌های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با حضور سردار رادان در مشهد صورت گرفت.

بازدید از چند شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده فراجا به خراسان رضوی است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول