اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشکیل ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن در مرکز مازندران

استاندار مازندران با اشاره به مصوبه شورای اداری استان گفت: ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن در مرکز استان با همکاری مدیران تشکیل می‌شود تا سال آینده همه مدیران شهرهای مازندران نسبت به حماسه ششم بهمن فعال شوند.

تشکیل ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن در مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،  سیدمحمود حسینی‌پور امشب در نشست شورای اداری مازندران همزمان با گرامیداشت سالگرد حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در این شهرستان اظهار کرد:  حماسه اسلامی آمل فقط مختص مردم این شهرستان نیست، بلکه فرااستانی و ملی بوده و جزو افتخارات بزرگ مازندران و شمال کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: در مجموعه حوادث و بحران‌های جمهوری اسلامی حماسه آمل در تراز حماسه‌های اثرگذار است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه در بیان ارزش حماسه اسلامی مردم آمل باید به بیانات امام امت و رهبر انقلاب مراجعه کرد، تصریح کرد: ولی این حماسه با توجه به زحمات مدیران آن‌طور که باید و شاید جایگاه خود را پیدا نکرد و باید در طراز ملی و اصل حماسه بیان شود. 

استاندار مازندران با بیان اینکه همه مازندران یکپارچه باید در مورد حماسه اسلامی ششم بهمن از رامسر تا گلوگاه احساس مسوولیت کنند، گفت: یکی از ماندگارترین ورق‌های استراتژیک تاریخ انقلاب اسلامی در خطه آمل رقم خورد.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه امروز تمام دنیا به بزرگی، اقتدار، بصیرت و دوراندیشی رهبر انقلاب اسلامی اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: باید حماسه آمل به عنوان حماسه‌ای جاوید و ماندگار تبیین و تشریح شود.

استاندار مازندران با اشاره به عنوان مصوبه شورای اداری استان مازندران، افزود: ستاد دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن در مرکز استان با همکاری مدیران تشکیل می‌شود تا سال آینده همه مدیران شهرهای مازندران نسبت به حماسه ششم بهمن فعال شده و مراسم بزرگ در آمل و مرکز استان از سوی دبیرخانه دائمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد دائمی حماسه اسلامی آمل نسبت به تبیین ماهیت حماسه فعال شده تا اثرات آن در حفظ و نگهداری انقلاب ماندگار شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هنوز ابعاد مختلف حماسه آمل واکاوی نشد، گفت: باید مردم از جزئیات مهم حماسه ششم بهمن اطلاع داشته باشند و این رویداد عظیم را بشناسند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول