اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

سردار معروفی: امام سپاه را از دل مردم انقلابی بیرون کشید/ مسئولیت بسیج حفظ بقای انقلاب است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت: مسئولیت پایگاه‌های بسیج امروز حفظ بقای انقلاب اسلامی است. ببینید اثر یک پایگاه با پخش سرودی مثل سلام فرمانده که به زبان‌های مختلف ترجمه و خوانده شده، می‌تواند جهانی شود.

سردار معروفی: امام سپاه را از دل مردم انقلابی بیرون کشید/ مسئولیت بسیج حفظ بقای انقلاب است

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت محمدحسین سروری‌راد و پاسداشت فعالان بسیج امروز با حضور برخی از خانواده شهدا و مقامات لشکری برگزار شد.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، با اشاره به بیانات امام در حج سال ۶۶ سخنان خود را آغاز کرد و گفت: حرف آن روز ایشان امروز برای شما نیز صادق است که بدانید در چه مسیری قرار دارید.

وی افزود: پیامبر ما رحمه للعالمین است، برای مسلمین و شیعه تنها نیست بلکه شامل بشریت می‌شود.

سردار معروفی اظهار داشت: مبعث پیامبر(ص) بزرگترین حدوث تاریخی برای سعادت و بزرگی بشریت است که البته چند سالی به چالش کشیده بود که عاشورا از همین رو به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه عاشورا محصول جهل است یا عقل؟، گفت: همه لشکر دشمن امام حسین (ع) را می‌شناختند پس جهل علم نبود زیرا برای ایشان چند هزار نامه دعوت فرستادند. پس جهل عقل موجب شد این اتفاق بیافتد زیرا در محاسبه اشتباه کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج ادامه داد: در آن صحنه امام با یاران اندک خود مقابل دشمن ایستاد و این شد بهای دین خدا و حالا در اربعین می‌بینیم که حتی مسیحی و اهل تسنن هم دل در گرو خاندان پیامبر (ص) دارند.

وی‌ بیان داشت: امام (ره) ما نیز از سال ۴۲ قیام کرد و به همراه مردم آن دست نشانده را ساقط کردند و اسلام ناب محمدی را جایگزین آن کردند و دیدیم در حالی که در غزه حتی یک شیعه وجود ندارد، بیشترین ظلم را به مردم آنجا عربستان وهابی کرد و همین اسلام ناب محمدی به کمک این برادران اهل تسنن شتافت.

معروفی با بیان اینکه اکنون همه تحریم‌ها برای جلوگیری از پیشرفت این حقیقت است، گفت: امام سپاه را از دل همین مردم انقلابی بیرون کشید و فرمود: شما انقلاب را حادث کردید و حالا بروید از آن صیانت کنید. امام روز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامید تا بگوید برای دین خدا باید جان دهید و مثلا امام حسین (ع) عاشورایی باشید.

وی خاطر نشان کرد: وقتی حاج قاسم گفت ما ملت امام حسینیم، یعنی چه؟ فقط روضه احساسی است؟ خیر. این یک تفکر است که عده‌ای قلیل مقابل چندهزار نفر اربا اربا شدند اما از راه خود دست نکشیدند پس شما نیز مقابل دشمن دچار اشتباه محاسبه نشوید. این ملت امام حسین(ع) است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: مسئولیت پایگاه‌های بسیج امروز حفظ بقای انقلاب اسلامی است. ببینید اثر یک پایگاه می‌تواند جهانی شود با پخش سرودی مثل سلام فرمانده که به زبان‌های مختلف ترجمه و خوانده شد.

وی ادامه داد: ما هیچ گاه به دنبال شیعه کردن برادران اهل سنت نبودیم، بلکه می‌خواهیم بستری فراهم باشد که در خدمت اسلام بمانند و با وهابیت مبارزه می‌کنیم. ما با اهل تسنن مشترکات فراوانی داریم و آنها در سیستان و‌بلوچستان از وطن‌پرست‌ترین‌ها هستند.

معروفی گفت: برادران و خواهران! تا وقتی راهبرد درست نظام را ندانیم نمی‌توانیم عمل کنیم. راه و روش رسیدن به هدف دست خود شماست.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی فقط شهید مدافع حرم نیست بلکه بستر ساز انقلاب است. خداوند با شهادت سردار سلیمانی هنر امام، اسلام و مقام معظم رهبری را به ما نشان داد و او شد چراغ راه ما. هر کسی میخواهد نقطه ذوب ولایت را ببیند شخصیت او‌ را مطالعه کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: برخی می‌گویند حاج قاسم سیاسی نبود، خیر او سیاسی کار و سیاست باز نبود. او معتقد بود اگر کسی حتی با یک نخ به این انقلاب وصل است باید او را نگهداری کنیم.

وی گفت: در این چند ماه اخیر خیلی‌ها به زنان و انقلاب و شهدای ما ظلم کردند و امروز من می‌خواهم بگویم عزیزان من! ما چندین هزار شهید دادیم تا پای دشمن به این کشور باز نشود مبادا دامن زنان ما هتک حرمت شود. همانطور که دیدیم داعشی‌ها با زنان سوری و ایزدی و … چه کردند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید امنیت محمدحسین سروری راد نیز تقدیر شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول