اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمایشگاه‌های عفاف و حجاب تجربه‌ای موفق در مردمی‌سازی فرهنگ است

سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس کشور با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی فرهنگ گفت: چنین نمایشگاه‌هایی تجربه خوبی در مردمی‌سازی فرهنگ است زیرا از سمتی شاهد حضور پرشور مردم هستیم و همچنین یک بخش مردمی و خصوصی این نمایشگاه را برگزار می‌کند.

نمایشگاه‌های عفاف و حجاب تجربه‌ای موفق در مردمی‌سازی فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سجاد لطفی سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس کشور در افتتاحیه اولین رویداد بزرگ مد و لباس استان اصفهان با تشکر از برگزارکنندگان این رویداد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با سازمان تبلیغات اسلامی بر هم‌افزایی دستگاه‌ها تأکید داشتند و در چنین رویدادهایی شاهد ثمره این هم‌افزایی هستیم. 

وی با تأکید بر اینکه حامی تمام نمایشگاه‌ها در سراسر کشور هستیم، افزود: از همین جا اعلام آمادگی می‌کنیم که می‌توانیم چنین نمایشگاه‌هایی را هر ماه در یک استان برگزار کنیم.

لطفی با یادآوری اینکه در حال حاضر نمایشگاه شهر خانواده را در مصلی تهران داریم که در این راستا آمادگی داریم در مصلی‌های سراسر کشور نیز چنین رویدادهایی داشته باشیم، تصریح کرد: در نمایشگاه تهران با اعلام آمادگی مصلی تهران، قیمت اجاره غرفه کاهش چشمگیری دارد و در این راستا به نفع مصرف‌کننده و مردم، محصولات با حداقل ۱۵ تا ۲٠ درصد تخفیف ارائه خواهد شد. 

سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس کشور عنوان کرد: شعاری که در دولت سیزدهم مطرح است پوشاک سالم، ارزان، عفیفانه و در دسترس است که بخش در دسترس بودن را با چنین نمایشگاه‌هایی آماده خواهیم کرد و در بخش عفیفانه نیز اگر مردم به‌عنوان ناظران در چنین نمایشگاه‌هایی پوشاکی غیرعفیفانه مشاهده کردند، گزارش دهند. 

وی با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی فرهنگ گفت: چنین نمایشگاه‌هایی تجربه خوبی در مردمی‌سازی فرهنگ است زیرا از سمتی شاهد حضور پرشور مردم هستیم و همچنین یک بخش مردمی و خصوصی این نمایشگاه را برگزار می‌کند و دولت و حاکمیت نیز نقش تسهیل‌گری و نظارت دارد. 

لطفی با بیان اینکه در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین چنین اتفاقی رقم خورد و پذیرای ۹٠ تولیدکننده هستیم و در این راستا حمایت از تولید رقم می‌خورد، عنوان کرد: امسال اولین مدرسه طراحی را افتتاح کردیم و آمادگی داریم که در دیگر استان‌ها نیز این مورد را اجرا کنیم و در این راستا از استان اصفهان با توجه به اینکه بیشترین تعداد طراح دارای کد پس از تهران را دارد، دعوت می‌کنیم که در این زمینه نیز پیشران باشد. 

سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس کشور خاطرنشان کرد: نامه مؤسسات دانش‌بنیان حوزه مد و لباس در دست تنظیم است و زمانی که به تصویب کارگروه برسد و با تعامل با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تسهیل‌گری خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول