اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جشنواره فجر دشمن را خلع سلاح کرده است/ ایران با بمباران اخبار دروغ روبرو است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن با تحریم جشنواره‌ها به دنبال ملتهب‌سازی فضای جامعه بوده است، گفت: دشمن با آغاز جشنواره فجر سکوت مرگباری کرده و خلع سلاح شده و این یعنی تمام برنامه‌های مزدوران نقش‌برآب شده است.

جشنواره فجر دشمن را خلع سلاح کرده است/ ایران با بمباران اخبار دروغ روبرو است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در ادامه برنامه‌های خود در سفر یک روزه به قم، در مدرسه علمیه حقانی حضور یافت و طی سخنانی اظهار کرد: وزارت ارشاد در دوره قبلی به‌دلیل اصول حاکم در دولت، در بخش فرهنگی با اصول فصلی نظام که در قانون اساسی و فرمایشات رهبری ذکر شده فاصله‌ بسیاری داشت و به حاشیه رفته بود.

وی افزود: بعد از روی‌کار آمدن دولت سیزدهم ما تصمیمات و اقدامات بسیاری را در حوزه فرهنگ انجام دادیم، سعی کردیم مدیران خود را از افراد متخصص جبهه فرهنگی انقلاب انتخاب کنیم و در کل به‌دنبال این بودیم که ریل‌گذاری متناسب با آرمان‌های انقلاب و اسلام انجام دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار گسترده است؛ گاهی وقتی نام ارشاد که مطرح می‌شود ذهن‌ها به حوزه فیلم، سینما و تئاتر برمی‌گردد درحالی‌که بسیاری از مسائل مانند سیاست‌گذاری خبرگزاری‌ها، کتب، نشریات و روزنامه‌ها همه در حوزه مسئولیت‌های ما است.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان «فرهنگ» را به عنوان یکی از اهداف خود انتخاب کرده بودند، گفت: در اغتشاشات اخیر همه ما شاهد بودیم که دشمن با همه عناصر خود وارد میدان شد تا بتواند به اهداف مورد نظرش برسد. آن‌ها به‌دنبال این بودند که بتوانند سیستم‌ عادی کشور را مختل کنند.

وی افزود: دشمن طی ۳ ماه اخیر به‌دنبال تحریم جشنواره‌های مختلف فرهنگی بود؛ 2 بازیگر شاخص را هم فریب دادند و آن‌ها هم به عنوان یک مزدور علیه کشور مسائلی را مطرح کردند تا در آستانه برگزاری جشنواره‌های مختلف فضا ملتهب شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: از روز گذشته که آغاز جشنواره فیلم فجر دنبال شده است شاهد هستیم که دشمن چه سکوت مرگباری کرده و کاملا خلع سلاح شده است؛ این یعنی تمام برنامه‌های مزدوران نقش‌برآب شده است.

اسماعیلی ادامه داد: این اتفاق به برکت حضور افراد مومن انقلابی است که اجازه ندادند دشمنان در آستانه برگزاری بزرگ‌ترین فستیوال هنری کشور، به اهداف خود برسند. امسال فیلم‌های بسیار خوبی را در جشنواره داریم که به بحث دفاع مقدس، امیدآفرینی و سایر ارزش‌ها پرداخته‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: تمام تصمیم‌هایی که در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شده، فارغ از شعاردادن و سند نوشتن بوده است چراکه ما باید عملکرد خود را در میدان نشان دهیم.

*امروز ایران با بمباران اخبار دروغ روبرو است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز در یک تروریسم رسانه‌ای قرار داریم؛ روزانه صدها اخبار غلط و تحریف شده هدف‌دار در کشور مطرح می‌شود که گاهی اوقات خودمان به آن شک می‌کنیم، به نوعی امروز ما در یک بمباران اخبار دروغ قرار گرفته‌ایم.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما مسئول پاسخگویی به تمام سوالات مردم هستیم و باتوجه به این تروریسم رسانه‌ای، جهاد تبیین به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه مسئولین و اقشار تاثیرگذار در جامعه است.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول