اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: امت اسلام در مقابل اسلام‌هراسی و عادی‌سازی اهانت به مقدسات مسلمانان بایستد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن کریم را محکوم و تأکید کرد: امت اسلام در مقابل دولت‌ها و جریانات انحرافی که قصد اسلام‌هراسی و عادی‌سازی اهانت و توهین به مقدسات مسلمانان را دارند، بایستد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: امت اسلام در مقابل اسلام‌هراسی و عادی‌سازی اهانت به مقدسات مسلمانان بایستد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امت اسلام در مقابل دولت‌ها و جریانات انحرافی که قصد اسلام‌هراسی و عادی‌سازی اهانت و توهین به مقدسات مسلمانان را دارند، بایستد. این زنجیره پلید که از سلمان رشدی‌ها شروع شده و با حمایت استکبار جهانی سعی در حیات دارد، به قطع در تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و اثری از آن نخواهد ماند و نور حق بیش از پیش در جهان گسترش پیدا می‌کند.

 متن کامل بیانیه مذکور به شرح زیر است:

یریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید

(سوره الصف/ آیه 8)

خداوند وعده داده است که با دهان‌های کوچک خود،‌ حرارت اسلام را نمی‌توانید به سردی مبدل کنید. خداوند نور هدایت را فروزان‌تر می‌تاباند و همچنان که شما ناخوشنودید.

فیلم منتشر شده از آتش زدن قرآن کریم در بین حفاظت پلیس دولت مزدور سوئد، بار دیگر قلب مسلمانان، متدینین و آزاداندیشان جهان را به آتش کشید و بر تنفر خود نسبت به تظاهر، دو رویی و استبداد نوین غرب دوچندان افزود.

 سال‌ها است که بوی تعفن این نسخه نوین زندگی که برای مردم دنیا پیچیده‌اید و روش تبعیض‌آمیز حکومت خود بر جهان، ملت‌ها را کلافه کرده و قلوب پراکنده هم مسلکان خویش را دورتر ساخته و مسلمانان، مستضعفین و آزادگان جهان را نزدیک‌تر و استوارتر از همیشه قرار داده است.

این نور اسلام است که هر روز بیش از پیش فروزان‌تر می‌شود و دل انسان‌های بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند.  
اکنون زمان پاسخ ملت‌های مسلمان و دول اسلامی است. سکوت جایز نمی‌باشد و اگر با  دولت‌های خاطی نظیر سوئد‌ برخورد نشود؛ وقاحت آن‌ها دوچندان شده و اقدامات این چنینی در راستای توهین به عقاید یک میلیارد و نیم مسلمان را ادامه خواهند داد. این اقدامات آنان ناشی از ترسی است که از گسترش اسلام پیدا کرده‌اند. این معرکه مشخص خواهد کرد که کدام دولت‌ها برعقاید خویش استوارند.

قلم برای کشورهای مرتجع اسلامی جز به عتاب نمی‌رود، آن زمانی که استسقای قدرت و ثروت، آرمان قدس را از شما گرفت و حضور رژیم اسراییل را امنیت‌آفرین منطقه نامید؛ باید فاتحه غیرت این کشورهای الیگارش را می‌خواندیم. پادشاهانی که صدای بلند ملت خویش برای عدم سازش با رژیم آپارتاید صیهونیستی را نشنیده‌اند و سال‌ها است از پروژه‌های اسلام‌هراسانه غرب مانند داعش به خاطر منافع شخصی و آرزوهای دست نیافتنی خود، حمایت می‌کنند، در مقابل تعرض به کتاب اسلام نیز بی‌تفاوت می‌شوند. امت اسلام بار دیگر پشتوانه‌های حقیقی خود را خواهد شناخت و حاکمان نامشروع را با فریاد اعتراض خود، رسوا خواهد کرد. 

به مدد الهی، خداوند تلاش‌های مذبوحانه شما برای ایجاد فضای تنفر و ترس از اسلام را گمراه می‌کند و بار دیگر اراده خود را حاکم می‌کند و اسلام بیش از گذشته بر دل جوانان این کشورها نفوذ خواهد کرد و آنچه را از آن هراس دارند‌، در مقابل چشمان خود خواهند دید. تاریخ مملو است از عبرت و چه کم‌اند عبرت‌گیرندگان. ظالمان همیشه قوانین قرآن را محدودکننده خود می‌دیدند و راهی جز مقابله با آن نمی‌یافتند و گورهای تنگ آنان شهادت بر شکستشان در طول تاریخ خواهند داد. روی صحبت با سردمداران این جریان است، کسانی که در نشریه‌های خود مقدسات مسلمانان را به تمسخر می‌گیرند و حال آنکه اگر از ظلم صیهونیست‌ها بر ملت مظلوم فلسطین بنویسی، شما را آتش‌افروز می‌خوانند.

کسانی که در کل جهان ادعای حقوق بشر سر می‌دهند ولی تحمل گسترش صدای صلح‌طلبانه اسلام را ندارند؛ همان کسانی هستند که سال‌هاست از هیچ جنگ و خون ریزی چشم پوشی نکردند و برای کسب منافع دنیوی خویش هیچ ابایی از ظلم کردن؛ ندارند.

در پایان متذکر می‌شویم که باید امت اسلام در مقابل دولت‌ها و جریانات انحرافی که قصد اسلام‌هراسی و عادی‌سازی اهانت و توهین به مقدسات مسلمانان را دارند، بایستد. این زنجیره پلید که از سلمان رشدی‌ها شروع شده و با حمایت اسکتبار جهانی سعی در حیات دارد، به قطع در تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و اثری از آن نخواهد ماند و نور حق بیش از پیش در جهان گسترش پیدا می‌کند.

والله غالبٌ علی أمرِهِ

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول