اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بهره‌برداری از 24 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در بافت جهانی یزد

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از بهره برداری پروژه های ۲۴ گانه شهرداری منطقه در آستانه بهار انقلاب و بهار طبیعت با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

بهره‌برداری از 24 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در بافت جهانی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علیرضا نقوی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران با بیان این‌که همزمان با فرا رسیدن بهار انقلاب و طبیعت طرح‌های ۲۴ گانه شهرداری منطقه بافت تاریخی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای امسال آغاز شده است.

وی با بیان این‌که بهره‌برداری پروژه‌ها طی چند فاز از دهه مبارک فجر تا اعیاد شعبان و عید نوروز تحویل شهروندان می شود، افزود: این پروژه‌های عمرانی خدماتی شامل ساخت زمین ورزشی محله سلسبیل، حصارکشی مخروبه‌ها و رفع خطر در سطح منطقه، پیاده روسازی، کف سازی و بدنه سازی معابر است.

مدیر منطقه بافت تاریخی یزد در ادامه حفر و نگهداری چاه جذبی، زیرسازی، جدول گذاری و روکش آسفالت معابر، ساماندهی گذر حدفاصل خیابان امام به مسجد فرط همچنین کف‌سازی و بدنه‌سازی محلات تاریخی یزد را از دیگر طرح‌های در دستور کار دانست و گفت: ساخت و تکمیل زمین ورزشی محله پنبه کاران، ساماندهی پارکینگ‌های درون محله‌ای و اصلاح هندسی برخی معابر را دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار برای اعیاد شعبانیه و عید نوروز دانست.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول