اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فرصت طلبی لیورپول از اوضاع بد مالی بارسلونا/ پسر طلایی شاگرد کلوپ می‌شود؟

سرمربی لیورپول پس از مشکل‌ساز شدن تمدید قرارداد ستاره حوان اسپانیایی، برای جذب او دست به کار شد.

فرصت طلبی لیورپول از اوضاع بد مالی بارسلونا/ پسر طلایی شاگرد کلوپ می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از خبر بد فدراسیون فوتبال اسپانیا برای بارسلونا مبنی بر اینکه آن‌ها نمی‌توانند قرارداد ستاره جوان خود را تمدید کنند، لیورپول ممکن است برای جذب یازیکنی که می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند، دست به کار شود.

ساعاتی قبل از سوت آغاز بازی چهارنشبه شب میان بارسلونا و رئال سوسیداد بود که لالیگا اعلام کرد آبی‌واناری ها به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به «بازی جوانمردانه مالی» نمی‌توانند قرارداد «گابی» ستاره ۱۸ ساله تیم خود را تمدید کنند.

قرارداد گابی با بارسونا در تابستان گذشته به امضا رسید و مبلغ رضایت‌نامه او هم یک میلیارد یورو تعیین شد اما با این تحولات، او در سال ۲۰۲۴ می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد، نیوکمپ را ترک کند.

بارسایی‌ها علاوه بر گابی، قرارداد آرائوخو، بالده و پنا را هم نمی‌توانند ثبت کنند. این در حالی است که آبی‌واناری‌ها با فروش «ممفیس دپای» و همچنین بازنشسته‌شدن «پیکه» امید داشتند بتوانند با قوانین بازی جوانمردانه مالی خود را تطبیق دهند.

با این تصمیم لالیگا، سران بارسلونا باید راه‌های دیگری را برای صرفه‌جویی پیدا کنند تا دستمزد پرداختی آن‌ها به بازیکنان از مفاد قوانین بازی جوانمردانه مالی بیشتر نشود.

رسانه انگلیسی «تیم تاک» نوشته در صورت جدی‌شدن جدایی هافبک شماره ۳۰ بارسلونا، «یورگن کلوپ» که یکی از علاقه‌مندان گابی است و با بحران در خط میانی تیمش دست و پنجه نرم می‌کند، ممکن است برای آوردن او به آنفیلد دست به کار شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول