اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: ۱۲٠٠ دانش‌ آموز قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اعزام ۱۲٠٠ دانش‌آموز استان به اردوی راهیان نور خبر داد.

سردار رفیعی آتانی: ۱۲٠٠ دانش‌ آموز قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین که ظهر امروز در سالن سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای برگزاری اردوی راهیان نور از جمله اردوی دانش‌آموزی اظهار کرد: 35 هزار دانش‌آموز، مخاطب سفر راهیان نور هستند که از این تعداد برای 4 هزار دانش‌آموز هدف‌گذاری شده و در حال حاضر اعزام ۱۲٠٠ نفر قطعی شده و مابقی نیز با ایجاد ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به کربلای ایران اعزام می‌شوند.

وی افزود: مبنای کار سپاه، انجام امور با خود مردم و برای مردم است، در راهیان نور بخشی از آورده توسط دانش‌آموزان، بخشی توسط سپاه و بخشی هم توسط داستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: سال گذشته بیش از 200 خانواده با خودروی شخصی همسفر زائران راهیان نور شدند که در یک اقدام خلاقانه امسال ظرفیت جدیدی ایجاد شده و رالی ویژه خانواده‌ها برای اردوی راهیان نور در نظر گرفته شده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است، البته لازم است خانواده‌ها با خودروی مطمئن و حوصله بیشتر در این رالی شرکت کنند.

سردار رفیعی‌ آتانی از رونمایی کتاب «لبخند ماه» که به روایت زندگی‌نامه شهید الیاس چگینی از شهدای دفاع مقدس مسی پردازد، در دهم بهمن ماه سالجاری خبر داد.

وی همچنین با ابراز تاسف از مطلوب نبودن وضعیت خلق آثار هنری و ادبی در حوزه دفاع مقدس در استان، تصریح کرد: با توجه به وجود برجستگان، افراد شاخص و سوژه‌های بی‌بدیل و بی‌جایگزین عرصه دفاع مقدس در استان قزوین همچون سیدآزادگان مرحوم حجت الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد، سرلشکر شهید لشکری، شهید رجایی، بابایی، اللهیاری، شالباف و سیدجوادی، کارهای ماندگار و خوبی در زمینه انعکاس زوایای زندگی این بزرگواران در استان انجام نشده است.

این مقام ارشد نظامی با تشریح حوادث سه ماهه اخیر در کشور، گفت: نیروهای امنیتی در کف میدان در همه جای دنیا با ابزاری که دارند قدرت‌نمایی می‌کنند اما نیروی انتظامی و سپاه از این ابزار استفاده نکردند و با در معرض خطر انداختن جان خود، امنیت را به کشور برگرداندند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: نسخه جدید حماقت دشمنان قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها بود، ما از اینکه مورد غضب دشمنان هستیم خدا را شاکریم چرا که اگر مورد تمجید آنان باشیم باید شک کرد. اقدام اخیر اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها مضحک و طنز محسوب می‌شود چرا که پرونده آنها در کشتار ملت افغانستان و عراق و دیگر کشورها و بلاهایی که بر سر مردم جهان آورده اند، روشن است.

سردار رفیعی‌آتانی ادامه داد: بالاترین و بزرگترین راهبرد سپاه این است که جانمان را فدای مردم کنیم، این موضوع جزو اعتقادات ماست و آرزوی ما این است که مردم در شادی، نشاط، آسایش و امنیت باشند و ما برقرارکننده این امنیت و آرامش باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول