اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقابله پدافند هوایی «القسام» با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی+فیلم

پدافند هوایی گردان‌های «القسام» فلسطین اعلام کرد که با موشک‌های زمین به هوا با حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر بر فراز نوار غزه مقابله کرده است.

مقابله پدافند هوایی «القسام» با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های کتائب «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس سحرگاه امروز جمعه (۲۷ژوئیه) اعلام کرد که پدافند هوایی‌اش با موشک‌های زمین به هوا به حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر پاسخ داده است.

طبق گزارش وبگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند. خبرنگار المیادین در نوار غزه می‌گوید: جنگنده‌های رژیم اشغالگر یک پایگاه مقاومت در غرب و مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند.

 

 

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند: «جنگنده‌های رژیم اشغالگر با بیش از ۱۵ موشک، پایگاه گردان سیزدهم مقاومت فلسطین در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده‌اند».

گروه‌های مقاومت فلسطینی، نیز بامداد جمعه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه موشک شلیک کردند. گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پی پاسخ‌های مقاومت، صدی آژیر خطر در شهرک‌های زیکیم، کیبوتس کرمیا و در شهرک عسقلان به صدا در آمده‌اند.

مقامات رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شدند که دست کم دو موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده اما این موشک‌ها تلفاتی به همراه نداشته است.

از صبح روز گذشته، پنجشنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش برده و با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند. هدف از حمله صهیونیست‌ها به آن منطقه، بازداشت یا ترور سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی بود که در نهایت به شهادت ۹ فلسطینی و مجروحیت ۲۰ نفر منجر و باعث عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست شد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول