اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

توضیحات رئیس پلیس تهران در خصوص تیراندازی در سفارت آذربایجان + فیلم

فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات بیشتری از حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان را اعلام کرد.

توضیحات رئیس پلیس تهران در خصوص تیراندازی در سفارت آذربایجان + فیلم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در پی حمله یک فرد مسلح به سفارت آذربایجان در صبح امروز یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در تشریح جزئیات حادثه فوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ مقارن با ساعت 8:25 امروز در حالی که یکی از اعضای سفارت آذربایجان در جلوی در سفارت در حال پارک خودرو بود، یک دستگاه خودروی پراید که در فاصله نزدیکی مستقر شده بود  از پشت به خودروی دیپلمات آذربایجان می‌زند؛‌فرد ضارب در ادامه سلاح جنگی کلاش را از ماشین برداشته، خارج شده و در حالی که دیپلمات وارد سفارت می‌شود  با تیراندازی وارد سفارت می‌شود و در مقطع ورود به سفارت فرد دیپلمات کشته شده و دو نفر دیگر مجروح می‌شوند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: با اطلاع پلیس از حادثه بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس در محل حاضر و فرد ضارب را که مسلح بود و قصد فرار داشت را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سفارت ‌آذربایجان در بخش دژبانی دچار تخریب شده و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند، خاطرنشان کرد: ضارب انگیزه خود را از این اقدام مشکل خانوادگی عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول