اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دشمن از گسترش اسلام و قرآن ترس دارد

امام جمعه جیرفت گفت: به نام آزادی به کتاب مقدس بیش از یک‌میلیارد مسلمان اهانت کرده و قلب مسلمین را جریحه‌دار می‌کنند. این دشمنی‌ها به خاطر ترس و وحشت از بزرگی دین و ترس از گسترش اسلام و قرآن است.

دشمن از گسترش اسلام و قرآن ترس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام میثم تارم امروز در خطبه‌های نماز جمعه. با بیان سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: کار پیامبران الهی جهاد تبیین بوده است و اولویت کار پیامبر(ص) روشن کردن حقایق و تبیین است.

امام جمعه جیرفت بیان لزوم بزرگداشت هرچه باشکوه ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: در سوره ابراهیم(ع)، دومین فرمان خداوند به حضرت موسی(ع)، تذکر به ایام‌الله است و یکی از مصادیق ایام‌الله، دهه فجر است و این دهه یک مصداق روشن و غیر قابل انکار برای ایام‌الله است.

  حجت‌الاسلام تارم با اشاره به نقشه‌های دشمن در مبارزه با نظام الهی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در صدد وارد کردن خدشه به جایگاه والای نظام جمهوری اسلامی ایران است و با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد درخشش دین در دنیا بودیم.

خطیب جمعه جیرفت با اشاره به اینکه دوگانگی غرب در آزادی دروغ است، اضافه کرد: به نام آزادی، به کتاب مقدس بیش از یک‌میلیارد مسلمان اهانت کرده و قلب مسلمین را جریحه‌دار می‌کنند. این دشمنی‌ها به خاطر ترس و وحشت از بزرگی دین و ترس از گسترش اسلام و قرآن است.

 حجت‌الاسلام تارم ابراز کرد: بهترین راه اثبات ادیان گذشته قرآن کریم است و در قرآن به صراحت پیامبران قبلی را تایید می‌کند و اهانت به قرآن اهانت به تمام کتب و انبیای الهی است.

 امام جمعه جیرفت تأکید کرد: جسارت به قرآن و پیامبر(ص)، موجب توجه بیشتر آزاداندیشان به قرآن و دین مبین اسلام خواهد بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول