اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آثار روز هفتم جشنواره تئاتر فجر/ روز پر رونق آثار بین‌الملل

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در هفتمین روز برگزاری خود میزبان ۱۷ اثر نمایشی است که در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شوند.

آثار روز هفتم جشنواره تئاتر فجر/ روز پر رونق آثار بین‌الملل

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، روز جمعه هفتم بهمن و در هفتمین روز از برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ۹ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۸ اثر نمایشی در بخش خیابانی جشنواره اجرا می‌شوند.

در این روز تالار وحدت در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰:۳۰ میزبان نمایش «کمدی الهی» نوشته دانته آلیگیری و کارگردانی حافظ خلیفه از تونس است.

سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز همچون روز ششم جشنواره، پذیرای نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی از تهران می‌شود.

نمایش «مطرب آقا» به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی از بهشهر در روز هفتم جشنواره در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سالن سایه مجموعه تئاتر هم در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ پذیرای نمایش «رستم و سهراب» به نویسندگی مشترک داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان و کارگردانی رضا حسن‌خانی از تهران می‌شود.

نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار از تهران و در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در هفتمین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر، تماشاخانه سنگلج در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ پذیرای نمایش «پهلوان قلیچ» به نویسندگی رضا محمدیان و کارگردانی مشترک رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا می‌شود.

در این روز نمایش «بیگانه در خانه» نوشته عارف مهتاب و کارگردانی یاشار منوچهری از پارس‌آباد در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه ایرانشهر نیز در روز جمعه ۷ بهمن با سالن سمندریان خود و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰، پذیرای نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کارگردانی سیدمحمد هادی هاشم‌زاده از شیراز است.

در تالار حافظ هم در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰، نمایش «یک آسمان، دو خورشید» به نویسندگی آزاده آزادنیا و کارگردانی علی آزادنیا از مشهد اجرا می‌شود.

در هفتمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و در بخش خیابانی جشنواره، پهنه رودکی به ترتیب میزبان نمایش‌های «نبودن برای بودن» به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «بی‌وقتی» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی آدینه رحیم‌نژاد از اصفهان با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «هیبت» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «پرسه در نیاز» به نویسندگی و کارگردانی سحر محسنی کیاسری از سازی با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «فدا نشدن» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجد سلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه و «صداهای خوابیده در خاک» به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان با مدت زمان ۳۲ دقیقه، می‌شود که ساعت ۱۴:۳۰، ۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۶، ۱۶:۳۰، ۱۷ و ۱۸ اجرا می‌شوند.

همچنین ساعت ۱۱ و در ایوان انتظار متروی ولی‌عصر (عج) نیز نمایش «لالایی‌های ننه ایران» به نویسندگی کیانوش احمدی و کارگردانی حسنا قبادی از ایلام با مدت زمان ۲۲ دقیقه اجرا می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول