اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تجمع محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در گلستان برگزار شد

مردم مومن و نمازگزار استان گلستان، امروز بعد از اقامه نماز جمعه در تجمعی مردمی و خودجوش، هتک حرمت برخی کشور های اروپایی به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

تجمع محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این تجمع باشکوه که اقشار مختلف مردم، روحانیت، پیر و جوان و اقوام مختلف شیعه و اهل سنت گلستان حضور داشتند، حجت الاسلام سلیمانی فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در سخنانی با محکومیت این اقدام هتاکانه گفت: دشمنان اسلام روزی در فرانسه، روزی در سوئد، روزی در انگلیس و روزی در دانمارک به مقدسات میلیاردها مسلمان توهین می کنند و صبر مسلمین در پاسخ به این هتاکی ها به سر آمده است.

وی افزود: امروز اروپایی ها پا را فراتر از حد خود گزاشته و به کتاب آسمانی مسلمانان که درس انسانیت، نوع دوستی و اخلاق می دهد، جسارت می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی فرد با اشاره به اقدامات اخیر پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان اصلی ترین عامل نابودی داعش در لیست گروهک های تروریستی گفت: آنها عملا حمایت خود را از داعش و تفکرات داعشی ها نشان دادند.

وی خواستار موضع گیری همه کشور ها علیه اینگونه اقدامات تحریک آمیز و گستاخانه شد و تاکید کرد: ملت بزرگ ایران به برکت اسلام و قرآن، همواره در صف اول دفاع از کلام الهی بوده و اجازه نخواهد داد موج سواران و ایادی مزدور آمریکا و صهیونیسم در این بازی طراحی شده علیه اعتقادات و باور ها موفق شوند.

در این تجمع مردم گرگان، با سر دادن شعار های « جانم فدای قرآن، جانم فدای اسلام»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فرانسه» بر پیگیری حقوقی و قضایی هتاکان تاکید کردند.

 

تجمع کنندگان گرگان همچنین با قرائت قطعنامه ای انزجار خود را از اقدامات تحریک آمیز و گستاخانه دولت های غربی نشان داده و بر پیروی خود از دین مبین اسلام و قرآن کریم تاکید کردند.

پایان پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول