اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

با دیوارنویسی و کشف حجاب انقلاب شکست نخواهد خورد

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: ملت اسلام قیام حجاج بن یوسف، واقعه کربلا را پشت سر گذاشته‌اند. این مردم شهید داده‌اند عملیات مرصاد داشته‌اند و شکست ناپذیر هستند.

با دیوارنویسی و کشف حجاب انقلاب شکست نخواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: در این ایام پر خیر و برکت ماه رجب و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، خطاب به کسانی که در صدد سرنگون کردن انقلاب اسلامی هستند می‌گوییم خودتان را خسته نکنید.

وی افزود: عمل این افراد مثال کسانی است که خداوند در قرآن کریم در سوره نور می‌فرماید خداوند نورش را مانند چراغدانی  قرار داده که نورش را در بلور قرار داده و می‌خواهند با فوت دهنشان نور خدا را خاموش کنند، اینها نمی‌توانند نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اگر به نظر شما انقلاب اسلامی ایران برحق نیست چرا نتوانستید آن را شکست دهید؟

امام جمعه بندر ماهشهر ادامه داد: چرا هر کسی که تا به حال می‌خواسته این کار را انجام دهد، خودش شکست خورده است، خیلی‌ها متعجب هستند که چرا هر کجا می‌رویم از مدیریت و وضعیت اقتصادی کشور ناله می‌کند اما نمی‌دانیم چگونه همچنان از این انقلاب حمایت می‌کنند و به میدان می‌آیند. انقلاب اسلامی آمده که شیعه و ولایت فقیه خود را نشان دهد کسی نمی‌تواند این نور را خاموش کند.

وی تاکید کرد: خودتان را خسته نکنید انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست، با کشف حجاب کردن و چند شعار روی دیوار نوشتن انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد شد. این ملت بدتر از اینها را تحمل کرده است، قیام حجاج بن یوسف، واقعه کربلا را پشت سر گذاشته‌اند. این مردم شهید داده‌اند عملیات مرصاد داشته‌اند و شکست ناپذیرند.

محمدی‌پور بیان کرد: اینها معجزه‌های انقلاب است چه کسی می‌تواند این انقلاب را درک کند، این انقلاب به خدا وصل است، این انقلاب توحیدی است کسی نمی‌تواند آن را سرنگون کند امام فرمود این انقلاب به دست امام زمان خواهد رسید شک نکنید همین طور نیز خواهد شد.

امام جمعه بندرماهشهر تصریح کرد: این احمق‌ها خیال کرده‌اند با بی‌حرمتی کردن به اسلام و قرآن می‌توانند بلایی سر اسلام بیاورند، اما نمی‌دانند که قرآن از این بی‌حرمتی‌ها زیاد دیده اما هیچ‌کس تا کنون نتوانسته یک الف در آن کم و زیاد کند، کتابی که این همه دشمن دارد و صاحبش در پس پرده غیبت است، شما قرآن ناطق را زیر سم اسب در بیابان کربلا له کردید اما ببینید که پس از 1400 سال نورش همچنان همه جا را فراگرفته است، چرا عبرت نمی‌گیرد.

محمدی‌پور در پایان عنوان کرد: شب و روز با التماس در پی بدست آوردن قدرت و حکومت هستند  با غیرت دینی مردم بازی کردید شاید مردم تفسیر قرآن بلد نباشند اما قرآن در قلبشان است، شما به قرآن بی‌حرمتی می‌کنید پس امروز ببینید که این مردم با شما چه می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول