اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

باید همه مسلمانان در‌مقابل قرآن‌سوزی موضع بگیرند

امام جمعه دزفول گفت: دشمنان از بالندگی دین مبین اسلام هراس دارد به همین خاطر نیز اسلام‌هراسی را در دستور کار قرار داده است.

باید همه  مسلمانان در‌مقابل قرآن‌سوزی موضع بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی امروز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در مصلای امام علی(ع) با بیان اینکه اسلام‌هراسی از راهبردهای اصلی اسکتبار و صهیونیسم جهانی است، اظهار کرد: دشمنان از این بالندگی دین مبین اسلام هراس دارد به همین خاطر نیز اسلام‌هراسی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به رخدادهای چند روز گذشته تصریح کرد: تکرار اهانت به مقدسات توسط نشریه فرانسوی و قرآن‌سوزی در کشور سوئد در راستای برنامه اسلام‌هراسی دشمنان است.

امام جمعه دزفول توهین به مقدسات را تعرض به حقوق بیش از ۲ میلیارد نفر مسلمان  دانست و در همین ارتباط عنوان کرد: این اقدامات باعث ایجاد تشنج و دشمنی در دنیا و فراهم‌ کردن زمینه تروریسم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرآن سوزی در کشور سوئد مقابل سفارت ترکیه با مجوز رسمی مسئولان این کشور در راستای آزادی بیان انجام شده است که این کار جای تامل دارد.

قاضی‌دزفولی ادعای حقوق بشر و آزادی بیان در غرب را دروغ دانست و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف استکبار از این اهانت‌های جنون آمیز اصل اسلام و قرآن است از این رو سران کشورهای مسلمان باید در برابر این اهانت‌ها موضعی قاطع بگیرند.

وی با تاکید بر این نکته که دشمن به دنبال تست حساسیت مسلمانان است، یادآور شد: دشمن دنبال این است که ببیند کاری که انجام داد جواب می‌دهد یانه تا بتواند گام بعدی را بر‌دارد بنابراین باید در همین گام اول تو دهنی محکمی بخورد.

امام جمعه دزفول گفت: امروز همه آزادی‌خواهان جهان باید در کنار مسلمانان بایستند و از اخلاق و انسانیت دفاع کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول