اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

ارتباط موثر مسوولان وزارت علوم با نمایندگان مجلس

وزیر علوم از ارتباط موثر مسوولان وزارت علوم با نمایندگان مجلس خبر داد.

ارتباط موثر مسوولان وزارت علوم با نمایندگان مجلس

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست صبح امروز شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم گفت: قرار ما این است که روزهای دوشنبه با نمایندگان مجلس ملاقات کنیم البته به دلیل ارتباط خوبی که با نمایندگان وجود دارد هرگاه نمایندگان خواسته‌اند با آنها ملاقات داشته‌ام، ما باید به نمایندگان احترام بگذاریم چرا که توجه و احترام به نمایندگان مجلس، احترام و توجه به مردم حوزه انتخابیه آنهاست بنابراین بنده هر رئیس دانشگاه و رئیس پارک علم و فن‌آوری را که منصوب می‌کنم از آنها می خواهم با نمایندگان و دیگر مسوولان استان خود تعامل داشته باشند.

وی افزود: نمایندگان مجلس از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند و ما می توانیم از این ظرفیت برای تصویب قوانین استفاده کنیم پس ارتباط با نمایندگان یک هنر است، نمایندگان مجلس باید صداقت را در ما ببیند و این زمانی اتفاق می‌افتد که معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهند.
زلفی‌گل اظهارکرد: پیشنهاد بنده این است که وقتی وزرا برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس می‌روند گزارش عملکرد وزارتخانه نیز به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان قرار بگیرد و این نشان می‌دهد که ما برای نمایندگان احترام قائل هستیم.
وی افزود: فشار برروی نمایندگان مجلس زیاد است و ممکن است در وزارتخانه‌ها تند برخورد کنند اما  ما باید خودمان را جای آنها بگذاریم و خواسته‌هایشان را با صبر و حلم گوش کنیم. وقتی بحث استیضاح وزرا پیش می آید باید کل دولت را ببینم و همه با تمام توان برای رایزنی با نمایندگان به کمک دولت بیاییم تا اینگونه هم وقت وزرا صرف رفت و آمدها نشود و هم وزرا بتوانند به کارهای کلیدی تر  بپردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول