اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آغاز پخش سریال تلویزیونی «شهباز» از امشب

مجموعه تلویزیونی پلیسی ـ معمایی «شهباز» از امشب شنبه 8 بهمن‌‌ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

آغاز پخش سریال تلویزیونی «شهباز» از امشب

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «شهباز» از امشب ساعت 22:15 از قاب شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است، از ابتدای هفته آتی هر شب ساعت 23 نیز روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«شهباز» روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد.

نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می‌کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سال‌هاست به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و...  در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول