اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر/ تداوم حضور بین‌المللی‌ها در وحدت

هشتمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۱۸ اثر نمایشی در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای می‌شود.

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر/ تداوم حضور بین‌المللی‌ها در وحدت

به گزارش خبرنگار فارس، روز شنبه ۸ بهمن و در هشتمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ۸ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۱۰ اثر نمایشی در بخش خیابانی جشنواره اجرا می‌شوند.

در این روز تالار وحدت در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ پذیرای نمایش «مدق‌الحناء» به نویسندگی عباس الحایک و کارگردانی یوسف البلوشی از عمان می‌شود.

همچنین مجموعه تئاتر شهر با سالن اصلی خود میزبان نمایش «مضحکه عجایب‌المخلوقات» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر که در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

سالن چهارسوی تئاتر شهر هم در هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ میزبان نمایش «شاید باران شدی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین اجرا می‌شود.

نمایش «کشتن تن» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست از فارسان، اثری است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سالن قشقایی تئاتر شهر هم در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ پذیرای نمایش «سم‌زدایی» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان از کرج اجرا می‌شود.

در روز هشتم جشنواره، سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ میزبان نمایش «قطار باقوره» به نویسندگی و کارگردانی ایاد الریمونی از اردن است.

در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نیز در ۲ نوبت ۱۶ و ۲۰:۳۰، نمایش «آسمان پا به ماه» به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان از تهران روی صحنه می‌رود.

تالار حافظ هم در هشتمین روز جشنواره میزبان نمایش «دختران» نوشته علی دل‌پیشه و کارگردانی مشترک علی دل‌پیشه و کیانوش ایازی از تهران می‌شود.

*آثار بخش خیابانی

در بخش خیابانی جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر نیز در پهنه رودکی به ترتیب نمایش‌های «مام» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز ساعت ۱۴،«بی‌وقتی» نوشته محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی آدینه حریم‌نژاد از اصفهان ساعت ۱۴:۳۰، «هیبت» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود ساعت ۱۵، «پرسه در نیاز» به نویسندگی و کارگردانی سحر محسنی کیاسری از ساری ساعت ۱۵:۳۰، «پارادوکس» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران ساعت ۱۶، «نبودن برای بودن» به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۶:۳۰، «دردسرهای یک موجود موذی» به نویسندگی محسن عالم‌زاده و کارگردانی مهسا دهقانی از یزد ساعت ۱۷، «بازین به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب ساعت ۱۸ و «صداهای خوابیده در خاک» به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان ساعت ۱۸:۳۰، اجرا می‌شوند.

همچنین ساعت ۱۱ ایوان انتظار متروی ولی‌عصر (عج) میزان اجرای نمایش خیابانی «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول