اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«محمود رشیدی‌اقدم» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه متبوع برگزار شد.

«محمود رشیدی‌اقدم» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه امروز با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

سلمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع و عابدی‌نژاد، معاون امور استان‌های وزارت اقتصاد و دارایی هم به صورت وبیناری در این برنامه حضور داشتند.

«محمود رشیدی‌اقدم» در این آیین به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معارفه و از زحمات «امیرحمزه حیدریان» مدیرکل پیشین تقدیر شد.

مدیرکل سابق امور اقتصاد دارایی استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به برخی از اقدامات و عملکرد دوران مدیریتی خود در این اداره‌کل به مولدسازی دارایی‌های دولت با هدف بازگشت منابع آن به نفع اقتصاد استان، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذب تسهیلات اشتغالزایی، جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی، اجرایی شدن کامل ابر پروژه خزانه‌داری الکترونیک و همچنین راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری با هدف تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد.

وی گفت: در این راستا ۱۵۷ ملک به ارزش ۴۹۷ میلیارد تومان در سطح استان شناسایی شده که ۵۵ ملک به ارزش ۹۴ میلیارد تومان مولدسازی شده و مابقی هم در دست اقدام است.

حیدریان با اشاره به رتبه چهارم کشوری استان کرمانشاه در راستای جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی برای تسهیلات سال ۱۴۰۰ معرفی شده است.

مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از ثبت ۹ هزار و ۴۱۱ فقره درخواست سرمایه‌گذاری در پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: کرمانشاه، استانی با فرصت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری است که برای بهره‌برداری از این فرصت نیازمند همراهی و مشارکت همه بخش‌ها است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول