اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تیراندازی دوباره در قدس اشغالی؛ چند نفر زخمی شدند+عکس

به دنبال وقوع تیراندازی در شرق قدس اشغالی دست کم 2 شهرک‌نشین صهیونیست مجروح شدند.

تیراندازی دوباره در قدس اشغالی؛ چند نفر زخمی شدند+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تنشها و درگیریها در سرزمینهای اشغالی، وقوع تیراندازی در قدس اشغالی به مجروح شدن چندین نفر منجر شده است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، دست کم دو نفر در این تیراندازی که در محله «سلوان» در شرق قدس اشغالی رخ داده است مجروح شده اند. منابع اسرائیلی میگویند که یکی از این مجروحان از افسران تیپ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی است که در زمان عملیات در مرخصی بوده است. 

حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است و در بخش مراقبتهای ویژه به سر می‌برد.

باراک راوید خبرنگار امنیتی صهیونیست، از شهادت مجری این عملیات خبر داده است و گفته میشود یک نوجوان فلسطینی 13 ساله عامل این عملیات بوده است. به دنبال انجام این عملیات نظامیان فلسطینی به یک خانه فلسطینی در منطقه سلوان در قدس شرقی یورش برده‌اند.

این حادثه چند ساعت پس از آن رخ داده است که شامگاه جمعه وقوع یک تیراندازی در قدس اشغالی به کشته شدن دست کم 5 نفر و مجروح شدن 8 صهیونیست دیگر منجر شده بود.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که نظامیان رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

پایان پیام/ ت 384

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول