اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دارندگی و برازندگی در فولاد/ نکونام به مراد دلش رسید؟

با پایان یافتن کار فولاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی، به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه تواستند نظر نکونام را برای ادامه کار در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا جلب کنند.

دارندگی و برازندگی  در فولاد/ نکونام به مراد دلش رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرآیند نقل و انتقالات زمستانی فوتبال، این فرصت را در اختیار فولادی‌ها قرار داد که ضمن تقویت تیم خود، نیم نگاهی نیز به کسب نتیجه در آسیا داشته باشند، آورددگاهی که کمتر از یک ماه دیگر برای تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان قاره کهن در منظقه غرب آغاز خواهد شد. 

جواد نکونام، سرمربی قرمزپوشان اهوازی که پیش از این گلایه فراوانی نسبت به عدم تقویت تیمش داشت سرانجام مدیران این باشگاه را متعاقد ساخت تا دست به جیب شده و برای تقویت ترکیب مورد نظر سرمربی خود، دلار خرج کنند.

فولادی‌ها در پایان پروسه نقل و انتقالات زمستانی موفق شدند یک مهاجم شش دانگ را از اسپانیا به اهواز آورده تا «تورس» در نخستین نمایش خود پرسپولیس را بازنده روانه پایتخت کند. به‌نظر می‌رسد «روبرتو تورس » در ادامه کار، عصای دست نکونام شده و در آسیا نیز مشتری‌های فراوانی پیدا کند.

«یوکیتا سوگیتا» دیگر خرید زمستانی قرمزهای اهواز بود که او هم یک جذب خوب به شمار می‌رود.

سینا مریدی که به نفت آبادان رفته بود، بدون دستاوردی برای این تیم جنوبی به اهواز برگشت تا مجدداً در لیگ برتر و آسیا نکونام را همراهی کند، مشخص نشد که این بازیکن چرا از فولاد جدا شد، چرا در صنعت نفت به کار گرفته نشد و چرا مجدداً به اهواز بازگشت!

محمد نژاد مهدی و سعید واسعی، دیگر خریدهای نکونام در بازار زمستانی فوتبال بودند که باید منتظر عملکرد این دو بازیکن در اهواز بود.

فولادی‌ها در مقابل، آیاندا پاتوسی را فهرست خود خارج کردند، روی نام مجید علیاری برچست عدم نیاز زدند و وریا غفوری و احمد عبدالله زاده را نیز بدرود گفتند.

باید منتظر ماند و دید که آیا نکونام با خریدهای صورت گرفته، می‌تواند بازی زیبا به هواداران خود تقدیم کند یا اینکه روی موضع خود که همانا بازی محافظه‌کارانه و بردهای اقتصادی است، اصرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول