اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تلاش نیروی راهداری ثلاث باباجانی و اورژانس برای نجات جان بیمار در یک روز برفی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های برف در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی ثلاث باباجانی، تیم فوریت‌های پزشکی شهرستان با همکاری گشت راهداری به موقع به روستای سواربیلگی اعزام شد.

تلاش نیروی راهداری ثلاث باباجانی و اورژانس برای نجات جان بیمار در یک روز برفی

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: ارتفاع برف در مدت مذکور در سه راهی شهدا ۳۰ سانتی‌متر و در شهر پاوه ۱۰ سانتی‌متر، گزارش شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی و روستایی استان باز هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد، افزود: روز گذشته با توجه به بارش‌های پراکنده برف، بیشتر در محورهای اورامانات، کرمانشاه، صحنه، کنگاور و سنقر بارش گزارش شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان با همکاری ۱۴۲ نیرو راهداری و با استفاده از ۹۳ دستگاه ماشین‌آلات، یک‌هزار و ۲۴۵ کیلومتر باند برفروبی و ۷۱۰ تُن نیز شن و نمک‌پاشی شد.

کرمی از بازگشایی ۲۳ محور روستایی طی روز گذشته خبر داد و افزود: عملیات برف‌روبی در راه‌های فرعی و روستایی استان با استفاده از ۳۶ دستگاه ماشین‌آلات و همکاری۵۳ نیروی راهداری انجام شده بطوریکه ۳۲۰ کیلومتر باند برف‌روبی و ۱۳۲ تُن شن و نمک‌پاشی نیز انجام شد.

وی گفت: در یکی از عملیات‌های بازگشایی راه روستایی روز گذشته، با تماس محمودی رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان ثلاث باباجانی مبنی بر وجود مریض بدحال در روستای سواربیلگی، حسن سهرابی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث باباجانی سریعا نسبت به عملیات برف‌روبی محور روستایی اقدام و با رساندن به موقع پرستار تیم فوریت‌های پزشکی به منطقه صعب‌العبور دول‌دره، روستای سواربیلگی، جان این هم‌استانی را نجات دادند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول