اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای پاسداشت مقام شهدا و در ادامه مأموریت کنگره نقش امام خمینی(ره) و شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان برگزار می‌شود.

اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد شهرجردی، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اجلاسیه شهدای اطلاعات عملیات این استان خبر داد و اظهار کرد: برای پاسداشت مقام این شهدا و در ادامه مأموریت کنگره نقش امام خمینی(ره) و شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: سردار حسن باقری مؤسس سازمان اطلاعات سپاه بود و به همین دلیل روز نهم بهمن روز شهادت وی «روز شهدای اطلاعات سپاه پاسداران» نام‌گذاری شده است و این اجلاسیه در این روز با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و جمعی از مسئولین استان برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدای اطلاعات و عملیات در عین گمنامی، قهرمانان سربلندی و جاودانگی ملت ایران هستند؛ آنان با گمنامی همواره سند مظلومیت خود را امضا کرده و با تأسی از مادر سادات حضرت فاطمه الزهرا(س) در اخلاص و فداکاری همواره سرآمد و بی‌نظیر بودند.

شهرجردی خطرپذیری و شجاعت را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای اطلاعات برشمرد و تصریح کرد: شهدای اطلاعات پیش‌قراول بودند و خود را به خطر می‌انداختند تا مقدمات پیروزی رزمندگان اسلام را فراهم کنند و یقیناً این مصداق از خود گذشتن و فداکاری است.

وی افزود: بی‌تردید در شرایط خطیر و سرنوشت‌ساز کنونی که جبهه متحد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تمامی ترفندهای خود را برای تسلیم ملت ایران به کار گرفته است، تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروخته نگه‌داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی متضمن شکست نقشه‌ها و اهداف آنان خواهد بود.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: از حضور فعالین رسانه‌ای استان تقاضا داریم از تمام ظرفیت خود برای انعکاس شایسته این اجلاسیه استفاده کنند چراکه جنس مجاهدت‌های این شهدا خاموش در عین گمنامی است و تولیدات رسانه‌ای در این زمینه بسیار اثربخش و ارزشمند خواهد بود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول